1,587
 

Hot 97's DJ Kast One Quits Live On Air


 
3
most viewed right now
+42  36
35 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 weeks ago '04        #51
octane 
space
avatar space
space
$4,857 | Props total: 2305 2305
 TriniSoldier said
Looking for a viral moment ratings must be down
At this point, radio is a dying medium because of the internet. It doesnt matter if they were putting out the best content in the world. Its like trying to sell typewriters in a computer store.
+5   

 2 weeks ago '13        #52
i e o killatofu 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,037 | Props total: 7931 7931
 FLABBY HOLMES said


you guys are fu*king disgusting
Other boxden logic gasses Kendall tho
She Katie Holmes 2.0

-2   

 2 weeks ago '04        #53
Javon23 322 heat pts322
space
avatar space
space
$51,064 | Props total: 20483 20483
if it was real I highly doubt Hot 97 would make their personal business "off air" public
+1   

 2 weeks ago '14        #54
CEITEDMOFO 488 heat pts488
space
avatar space
space
$23,506 | Props total: 30069 30069
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






EVEN THO SHE HATES MY MAN TRUMP IM fu*kIN

-4   

 2 weeks ago '18        #55
Oswaldgatesjr 16 heat pts16
space
space
space
$4,723 | Props total: 9639 9639
 octane said
At this point, radio is a dying medium because of the internet. It doesnt matter if they were putting out the best content in the world. Its like trying to sell typewriters in a computer store.

Actually radio still reaches more people than internet. Radio reaches 93 percent of america. Internet no where near.
+6   

 2 weeks ago '14        #56
strungout 396 heat pts396
space
avatar space
space
$33,354 | Props total: 78987 78987
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






Looks like she lost a lot of weight , she used to be on the husky side
+1   

 2 weeks ago '15        #57
jharlem0500 9 heat pts
space
space
space
$4,547 | Props total: 7151 7151
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






Pork and red meat
+1   

 2 weeks ago '16        #58
Negusis 6 heat pts
space
space
space
$3,811 | Props total: 9492 9492
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






I never realized her t*tties were that big.
+3   

 2 weeks ago '15        #59
jharlem0500 9 heat pts
space
space
space
$4,547 | Props total: 7151 7151
 strungout said
Looks like she lost a lot of weight , she used to be on the husky side
Used to be??? Shiiit
+2   

 2 weeks ago '16        #60
Negusis 6 heat pts
space
space
space
$3,811 | Props total: 9492 9492
 Chedda said
This aint a good look. Quitting on the air will make it hard for him to land a new radio gig.
No it won't. If hes a commodity, he'll have another morning or afternoon spot in a week. If not, hes a DJ, they dont really need morning shows.

I thini its a stunt regardless though.
+1   

 2 weeks ago '15        #61
Kenny Powders 
space
space
space
$33 | Props total: 25 25
I remember a few years ago they were promoting a topless pic of Laura if you donated to brea*t cancer

 2 weeks ago '17        #62
TROY 
space
avatar space
space
$2,018 | Props total: 4838 4838
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






She stay wearing black. Tryna hide her body
+1   

 2 weeks ago '16        #63
NEWYORKTlMES 52 heat pts52
space
avatar space
space
$2,663 | Props total: 9725 9725
 Blaffy said
I wanna know what she taste like






Like arroz con polo donít ask me how

 2 weeks ago '05        #64
I_REP_VA 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,509 | Props total: 2983 2983
Didn’t know what happened.. but seems like the dude lost his cool.

It’s so ironic I am seeing this, cause I lost my cool this morning as well. I felt like I was right 100%, but in hindsight, wish I handled the situation better without letting my emotions take over, which rarely happens. Definitely an L for me.

New diet got me cranky as hell with the sugar withdrawals.

Always gotta remain cool and professional. Quit the job after clockin’ out. I bet he regrets it.
+5   

 2 weeks ago '16        #65
ROZAY 
space
avatar space
space
$34 | Props total: 228 228
 Rule 336 said
Coronas.

 2 weeks ago '05        #66
precys 83 heat pts83
space
avatar space
space
$5,154 | Props total: 10146 10146
 Blaffy said
I wanna know what she taste like

Like the grease trap of a George Foreman grill


+1   

 2 weeks ago '18        #67
Blaffy 96 heat pts96
space
avatar space
space
$6,184 | Props total: 20688 20688
 CEITEDMOFO said
EVEN THO SHE HATES MY MAN TRUMP IM fu*kIN

fu*k Trump
His bi*ch a*s holding up everyone's income tax

 strungout said
Looks like she lost a lot of weight , she used to be on the husky side
I wanna see. The chubby days

 jharlem0500 said
Pork and red meat
Sinful

 Negusis said
I never realized her t*tties were that big.
There was an IG video of her working out and her body is a 10

 TROY said
She stay wearing black. Tryna hide her body
There was an IG video of her working out and her body is a 10


 NEWYORKTlMES said
Like arroz con polo donít ask me how


 precys said
Like the grease trap of a George Foreman grill
-2   

 2 weeks ago '05        #68
precys 83 heat pts83
space
avatar space
space
$5,154 | Props total: 10146 10146
 Blaffy said




I like big t*tties nugga
2x

Don't let her lay her face on anything. Sh*t already looks like it's melting off lmfaoo


+1   

 2 weeks ago '10        #69
Bandito 154 heat pts154
space
space
space
$7,036 | Props total: 14315 14315
 I_REP_VA said
Didnít know what happened.. but seems like the dude lost his cool.

Itís so ironic I am seeing this, cause I lost my cool this morning as well. I felt like I was right 100%, but in hindsight, wish I handled the situation better without letting my emotions take over, which rarely happens. Definitely an L for me.

New diet got me cranky as hell with the sugar withdrawals.

Always gotta remain cool and professional. Quit the job after clockiní out. I bet he regrets it.
It's good you have that self-reflection and that you recognized it so fast. A lot of people don't and hold on to that negativity. Props.
+4   

 2 weeks ago '17        #70
KobeThompson 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,997 | Props total: 12874 12874
This how I feel right now at my job I salute the DJ
+2   

 2 weeks ago '18        #72
Blaffy 96 heat pts96
space
avatar space
space
$6,184 | Props total: 20688 20688
 precys said
Don't let her lay her face on anything. Sh*t already looks like it's melting off lmfaoo


Gotta lay some plastic wrap every where

 2 weeks ago '09        #73
BrooklynStiles 132 heat pts132
space
space
space
$12,314 | Props total: 16447 16447
 braze189 said

[pic - click to view]


/
n*gga said she taste like Goya papaya

 2 weeks ago '16        #74
Seneca 
space
space
space
$220 | Props total: 465 465
 braze189 said

[pic - click to view]


/


[pic - click to view]


 2 weeks ago '05        #75
precys 83 heat pts83
space
avatar space
space
$5,154 | Props total: 10146 10146
 Chedda said
This aint a good look. Quitting on the air will make it hard for him to land a new radio gig.
 datVAkid said
Naw bruh, as a DJ, this is bad business. It's already hard enough for real djs out here, and word spreads fast in that community. That can fu*k up club bookings, event bookings, promotions, your network etc.

Even tho I think this was fake or maybe just an overreaction for attention and being used as pub, he technically never said he quit. He just needed to go get some air after being jokingly disrespected lmfaoo

Even if he did quit, I don't see him losing much. He's one of NY's top DJs and well known for over 2 decades now and spins in Japan, Europe, the Caribbean and a sh*t load of other places, has a weekly show on shade 45 along with some other stations. I feel like he has a right to say fu*k you, I'm leaving. He's part of the Heavy Hitters, he already has his network of people that trust him to "keep the party going" for lack of better words lmfao

Now, if this was some up and coming, then I could see it being a problem. Envy, Clue, Flex, Enuff, Kay Slay, Suss One, Stretch, etc are people that I feel are solidified, especially in major cities and countries and can say "fu*k you, pay me" whenever they want lmao



 Tooly Da Gawd said
sike lol if every radio show could guarantee that 1 host quits on air every year they would, drive ratings up every single time

I didn't even know who ANYONE on this show was, never heard of them before in my life and ive been a hip hop head the entirety of it


Radio will do ANYTHING they can to get some kinda viral internet moment since they are so distant from whats actually popping


You even see the number of listeners these stations have? (or dont have)


They are getting washed by random not even popular podcasts filmed in a bedroom with 2 shure sm7bs conntected to a scarlett

But you didn't even know..... Nevermind, I guess "hip hop head" gets thrown around loosely like "classic" now lmfao


+1   

Home      
  



 
 





most viewed right now
+84online now  22
Image(s) inside Ku'ualoha
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+70online now  21
Image(s) inside Lil thick Maryland joint 30 mins away I might gotta shoot that shot ya..
304 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-16online now  14
Image(s) inside Jan 22 - No Marcus Garvey day but there is a MLK day?
152 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+177online now  7
Video inside 6 Money Traps to avoid in your 30s.
112 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  4
Image(s) inside Smash or pass? American Disability Act Edition
88 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+52online now  3
Image(s) inside 🇩🇴 miss Hernandez
23 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+78online now  2
YOOO IMAN SHUMPERT had THR*ESOME wit his WIFE & P0RN STAR & got P0RNSTAR PREGN..
164 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
online now  2
Article inside Boogie Unveils "Everythingís For Sale" Tracklist Ft. Eminem, J.I.D. 6..
32 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy