3,463
 

The REAL reason ROCAFELLA broke up?! JAY had AALIYAH first?!


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 1 week ago '14        #26
Spot Rusherz 186 heat pts186 OP
space
avatar space
space
$11,209 | Props total: 26610 26610
 cankstoochie said
ya'll say dame wrong i say aaliyah was a thot
sh*t gotta go both ways.

Ya canít fu*k ya mans girl. Thatís violation. Man law type sh*t
+18   

 1 week ago '10        #27
kingblock 11 heat pts11
space
avatar space
space
$4,290 | Props total: 4406 4406
All over a bi*ch. Well not all but a good portion.
+3   

 1 week ago '18        #28
therealbkh 
space
avatar space
space
$466 | Props total: 833 833
 therealness said
Damn Jay got his biitch took?

"What you think you getting girls now because of your looks?"
Aaliyah ain't no bi*ch n*gga
-7   

 1 week ago '14        #29
NineDime 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,370 | Props total: 2832 2832
It’s looking different out here rn. Flex on some sht

+3   

 1 week ago '16        #30
Hector 
space
space
space
$72 | Props total: 339 339
Mal gotta clear this sh*t up for us on Saturday. I think there was always rumors about this though. They kind of joked about it in the death of a dynasty movie.
+11   

 1 week ago '07        #31
Dat_BK_Nicca 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,712 | Props total: 1397 1397
how old are yall n*ggas???

this was a rumor that came out years ago
+3   

 1 week ago '14        #32
Boxden25 
space
space
space
$3,466 | Props total: 7053 7053
@


Now funkflex saying the same thing.

It's not 'tangible evidence ' , but a more credible source.


S/n lmao @ funkflex calling dame a piece of sh*t.

 1 week ago '07        #33
Cartel-Clipz 38 heat pts38
space
avatar space
space
$35,116 | Props total: 44590 44590
some of y'all took what Flex said and ran with it
+6   

 1 week ago '15        #34
JintsGang1987 10 heat pts10
space
avatar space
space
$2,604 | Props total: 4529 4529
 Spot Rusherz said
sh*t gotta go both ways.

Ya can’t fu*k ya mans girl. That’s violation. Man law type sh*t
Sheeeeit a broad can't fu*k with her dudes homie. Men ain't nothing but lions. I was always taught "a n*gga Gon smash if he fittin to".

Aaliyah has been getting a pass forever. It was all in her music she was promiscuous. I ain't even being disrespectful, people have s3x.


Last edited by JintsGang1987; 01-10-2019 at 09:58 PM..
+7   

 1 week ago '14        #35
Spot Rusherz 186 heat pts186 OP
space
avatar space
space
$11,209 | Props total: 26610 26610
 JintsGang1987 said
Sheeeeit a broad can't fu*k with her dudes homie. Men ain't nothing but lions. I was always taught "a n*gga Gon smash if he fittin to".

Aaliyah has been getting a pass forever. It was all in her music she was promiscuous. I ain't even being disrespectful, people have s3x.
Thatís why I said the sh*t goes both ways.

Would you fu*k ya Aceís bi*ch if she was throwing the pus*y at you?
+5   

 1 week ago '04        #36
PrisonRules 72 heat pts72
space
avatar space
space
$28,250 | Props total: 7666 7666
 Spot Rusherz said

[pic - click to view]





[pic - click to view]






If this is the case, Dame is a sucker and he violated.

You donít fu*k with your mans shorty... by no means.
But a big shouldn't mess with other n*ggas either

Flex be talking mad cash, I like how he don't ever get knocked out tho
+1   

 1 week ago '15        #37
JintsGang1987 10 heat pts10
space
avatar space
space
$2,604 | Props total: 4529 4529
 Spot Rusherz said
Thatís why I said the sh*t goes both ways.

Would you fu*k ya Aceís bi*ch if she was throwing the pus*y at you?
Me personally no and I'm not just saying that from a moral stance. I've been there, and shawty had a crazy box...n*ggas would come around and f!ght for that bih. Not to say it wouldn't be tempting, I'm still a man. They broke up years ago and I'm not any closer to smashing.
+2   

 1 week ago '05        #38
Daddy Black 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,714 | Props total: 4656 4656
Yooooooo Flex pulled out the receipts!!!!!! This explains everything. Its fu*ked up we gotta find this out 20 years later. Whatever is in the dark will always come to light.
+1   

 1 week ago '05        #39
Daddy Black 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,714 | Props total: 4656 4656
 RicanLurka said
"While you home alone. She's out with me. Room 112, hotel balcony. How faul is she? When you wifed her. Shiit, I put the rubber on tighter!"

YOUNG!!

The revelations is k!lling me fam!
+2   

 1 week ago '17        #40
2007 
space
avatar space
space
$2,579 | Props total: 2609 2609
Rich men will always be that poor insecure kid as a man.
+6   

 1 week ago '17        #41
2007 
space
avatar space
space
$2,579 | Props total: 2609 2609
 therealbkh said
Aaliyah ain't no bi*ch n*gga
You're right. Shes a dead wh0ore.
-7   

 1 week ago '12        #42
Theboybreblue 69 heat pts69
space
avatar space
space
$5,026 | Props total: 7657 7657
 Boxden25 said
@


Now funkflex saying the same thing.

It's not 'tangible evidence ' , but a more credible source.


S/n lmao @ funkflex calling dame a piece of sh*t.
Hey at the end of the day, all I asked for was proof. While this isnít exactly full-proof, I canít say heís wrong.
+1   

 1 week ago '04        #43
TwinCaliber2kz 9 heat pts
space
avatar space
space
$5,075 | Props total: 3075 3075
facts tho.... flex is right about alot of this roc a fella sh*t,that i will give him credit for,he still a bi*ch a.ss n*gga tho
+4   

 1 week ago '07        #44
Sincere730 13 heat pts13
space
avatar space
space
$11,840 | Props total: 12289 12289
Dragging babygirl name like this smh
+3   

 1 week ago '07        #45
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,839 | Props total: 6784 6784
 Daddy Black said
Yooooooo Flex pulled out the receipts!!!!!! This explains everything. Its fu*ked up we gotta find this out 20 years later. Whatever is in the dark will always come to light.
what receipts?
+5   

 1 week ago '14        #46
Spot Rusherz 186 heat pts186 OP
space
avatar space
space
$11,209 | Props total: 26610 26610
 JintsGang1987 said
Me personally no and I'm not just saying that from a moral stance. I've been there, and shawty had a crazy box...n*ggas would come around and f!ght for that bih. Not to say it wouldn't be tempting, I'm still a man. They broke up years ago and I'm not any closer to smashing.
Ok good sh*t. I agree, that sh*t off limits.

I was about to call u a sucker lol. But real ones know ya canít fu*k wit ya right hand mans shorty lol

sh*t is wild disrespectful... if thatís the case wit Hov and Aaliyah, Dame violated
+6   

 1 week ago '07        #47
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$17,754 | Props total: 2468 2468
 Spot Rusherz said
sh*t gotta go both ways.

Ya canít fu*k ya mans girl. Thatís violation. Man law type sh*t
how about aaliyah not fu*k dame and just tell jay his mans dirty
+5   

 1 week ago '04        #48
xbossxplayax 
space
avatar space
space
$5,264 | Props total: 3019 3019
If thats true what about jay taking kellz girl (marriage anulled or not)

Or is it “they all just animals, let them lose they soul” still?

 1 week ago '10        #49
NoizemobWest 1 heat pts
space
avatar space
space
$675 | Props total: 340 340
obviously dame and flex in cahoots to expose Jigga's pedo tendencies

-2   

 1 week ago '18        #50
Capalot 
space
space
space
$74 | Props total: 118 118
She was still sing songs about Rob so idk

Home      
  



 
 





most viewed right now
+90online now  36
Image(s) inside Tahiry said she tired of the fakeness
103 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+100online now  36
Image(s) inside Sheís 5í1Ē With A 40 inch Ass. But How Deep Is The pus-y?
66 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  33
Video inside 1839 World Fair... Our history is a lie
32 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
-17online now  24
Video inside Young Buck is out here going off on 50!
155 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
-17online now  21
Hoodrich Pablo Juan robbed again left naked in the streets in Atlanta
393 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+23online now  21
Image(s) inside Crazy conspiracy theory involving our POTUS
123 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
-20online now  9
Video inside Cars with worst resale value
119 comments
2 days ago
@rides
most viewed right now
online now  7
Image(s) inside LMAO: Gay Rap LHH Superstar "Bobby Lytes" Get Jumped At 7 11 By The 71..
49 comments
2 days ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy