3,647
 

Soulja Boy Marrying a COW???


 
1
most viewed right now
+27  245
32 comments @sports


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 3 months ago '15        #76
POPQUiZ 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,830 | Props total: 3538 3538
she bad af, just my type

 3 months ago '07        #77
Avon_Barksdale 4736 heat pts4736
space
avatar space
space
$50,898 | Props total: 95621 95621
 i e o k*llatofu said
Could be insecure cause n*ggas run around calling them fat hoes
+1   

 3 months ago '13        #78
i e o killatofu 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,446 | Props total: 10113 10113
 Avon_Barksdale said

im guilty too my brother, jus tryna be a little better moving forward
+1   

 3 months ago '07        #79
Avon_Barksdale 4736 heat pts4736
space
avatar space
space
$50,898 | Props total: 95621 95621
 i e o k*llatofu said

im guilty too my brother, jus tryna be a little better moving forward

 3 months ago '15        #80
Soulvoyage 50 heat pts50
space
space
space
$10,518 | Props total: 29020 29020
 freezetag said
Lol. You need to get out and date more if in your encounters “black woman” do this more then others.

You sound wild silly and naive about women to think one group does something that the rest of the women in the world don’t do. Date more my mans, date more.
Yeah ok buddy
+1   

 3 months ago '15        #81
Soulvoyage 50 heat pts50
space
space
space
$10,518 | Props total: 29020 29020
 freezetag said
Lol. You need to get out and date more if in your encounters “black woman” do this more then others.

You sound wild silly and naive about women to think one group does something that the rest of the women in the world don’t do. Date more my mans, date more.
Must be a black bi*ch


 3 months ago '14        #82
freezetag 
space
avatar space
space
$2,715 | Props total: 5988 5988
 Soulvoyage said
Must be a black bi*ch

Nah you just a young little n*gga.

 3 months ago '15        #83
Soulvoyage 50 heat pts50
space
space
space
$10,518 | Props total: 29020 29020
 freezetag said
Nah you just a young little n*gga.
Sure “bro”


 3 months ago '16        #84
Hoeslovejr 5 heat pts
space
space
space
$1,039 | Props total: 2579 2579
 i e o k*llatofu said


His Coke drip goin crazy I ain’t know he was on the powda
2:05

[video - click to view]


 3 months ago '18        #85
DR4evertb 3 heat pts
space
avatar space
space
$385 | Props total: 1623 1623
 FrescoB said
Whats her insta



[pic - click to view]


 3 months ago '15        #86
RocBasement15 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,234 | Props total: 1807 1807
 i e o k*llatofu said
nah chill the internet where these mf's say sh*t they wouldn't dare say in public, you can't take that from them that's all they got.

ya cuz wild AF for puttin up wit deandre btw unless this sh*t all an act. can't be out here getting disrespected by any n*gga let alone a n*gga wit mall jewelry
She building her brand also but I thought it was a bad look too at first... He actually is good to her though wierd as it sounds as far as her daughter is concerned that's all I ask for... But all that on and off sh*t is childish when kids are involved so I hope he gets it together


Last edited by RocBasement15; 01-20-2019 at 12:42 PM..

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+45online now  36
I just gotta smash raw, fam....
24 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+130online now  36
Image(s) inside They'd Call Me A Sellout C**n If I Brought Her Home
142 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+90online now  30
Image(s) inside 6 Books Jay-Z Lives By
114 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+61online now  9
Image(s) inside Apr 23 - Howard University Has Banned All D.C. Residents From Walking ..
151 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy