Gahh Damn these women are fine

most viewed right now
 70
audio inside Uncle Murda - Statute Of Limitations Ft. 50 Cent
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Image(s) inside rappers that you didn't know were short
37 comments
@wild'ish
most viewed right now
 55
Well Damn Troy gives a shout out to DJ Akademiks,says Joe Budden leaching off ..
7 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
NBA Free Smoke 💨💨 Free Smoke 💨💨
113 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 1 month ago '16        #21
syntaxx7x 
space
space
space
$168 | Props total: 327 327
 Yaggy said:
Lol don't travel alone unless you have family there. They'll mark you at airport and cut your pockets before the nights done. Coming from a Guyanese person
lol.. I'm good.. My co-defendant was Guyanese.. I know how they are.. plus this ain't my 1st rodeo in a "lesser established nation".. Just gotta have me a cooli gal..
Yaggy and 2 others gave props
 
 1 month ago '08        #22
DooM 53 heat pts53
space
avatar space
space
$25,690 | Props total: 12058 12058

[pic - click to view]

ghostridah and 2 others gave props
 
 1 month ago '17        #23
Jermz 2 heat pts
space
avatar space
space
$148 | Props total: 353 353
Everything about this chick screams EBT access card............how much?

AROD MONEY slapped this ish
 
 1 month ago '16        #24
KWizzle 
space
avatar space
space
$1,213 | Props total: 1884 1884
1,2,5 they can have it all im savin wit no shame not a pullout in sight tho
 1 month ago '04        #25
youngcapstar 
space
avatar space
space
$815 | Props total: 733 733
2 4 5 8 9
 1 month ago '08        #26
svvt14 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,382 | Props total: 94 94
Fam
yungpizzle82 gave props
 
 1 month ago '04        #27
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,116 | Props total: 2379 2379
Oh man that first one is special.
TroyNY gave props
 
 1 month ago '16        #28
Cisco49 
space
avatar space
space
$578 | Props total: 1421 1421
those thighs
 1 month ago '16        #29
Teknicks 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,009 | Props total: 6525 6525
 The Real Deal said:
#GT Souljas stand up

Where the coolies at

My ex was Trini she did coolie was derogatory..
 1 month ago '11        #30
KING JAYY 520 heat pts520
space
avatar space
space
$49,948 | Props total: 15089 15089
d!ck hard as a Chinese arithmetic, let me leave this thread
 1 month ago '09        #31
Johnell 
space
avatar space
space
$555 | Props total: 318 318
Damn...they all bad!!! My girl is Guyanese, Chinese and Puerto Rican. Her mom is pure Rican and her dad is Chinese and Guyanese. It trips me out cause he looks Chinese, but his voice is deep like Barry White with an island twist.
JosethaHustler gave props
 
 1 month ago '16        #32
Knucklez 
space
space
space
$2,896 | Props total: 5011 5011
first chick look indian. Not that thats bad tho
 1 month ago '15        #33
itsddashrock 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,307 | Props total: 6777 6777


fu*k BALLS DEEP n*gga. I'M GOIN TORSO DEEP IN THESE bi*chES
 1 month ago '08        #34
GoldBluded 493 heat pts493
space
avatar space
space
$16,096 | Props total: 14880 14880
damn
 1 month ago '10        #35
stizz44 22 heat pts22
space
avatar space
space
$1,803 | Props total: 1423 1423
I will be in Barbados this June!
 1 month ago '16        #36
Yaggy 
space
avatar space
space
$1,204 | Props total: 1261 1261
 syntaxx7x said:
lol.. I'm good.. My co-defendant was Guyanese.. I know how they are.. plus this ain't my 1st rodeo in a "lesser established nation".. Just gotta have me a cooli gal..
Lol it's worth the effort
 1 month ago '05        #37
Sivraj 303 heat pts303
space
avatar space
space
$44,393 | Props total: 6887 6887
I couldn't be the photographer.
 1 month ago '15        #38
Teddy KGB 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,063 | Props total: 14843 14843
 Jody said:
Accidental slap.
 1 month ago '17        #39
ChillBeatz 30 heat pts30
space
space
space
$2,471 | Props total: 5405 5405
Damn the filter effect is strong as fu*k on them hoes tho.
awww slapped this ish
 
 1 month ago '14        #40
ProFILA 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,421 | Props total: 156 156
I swear to god, some of u n*ggas is really blinded by the power and magic of makeup, tf outta here
number12 gave props
 
Big War|M slapped this ish
 
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Image(s) inside The only IG chick I cant stop "Following" - Bria Myles
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside DMX Needs Saving -- This Video Says It All
190 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
NBA LAMELO BALL GETS EXPOSED GETS SHUT DOWN by TYLER JOHNSON'S (MIAMI HEAT) LI..
110 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 8
Image(s) inside Apr 24 - Trump Refuses To Fire Sean "Struggle" Spicer Because "He Gets..
22 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 7
Video inside Blockbuster Video's unexpected sequel
137 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 6
Image(s) inside End of an era: Kim Kardashian's ass looking like a wet pillow stepped ..
225 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside Drug Dealing Pimp From Norfolk, Va. Gets 18-Year Prison Sentence...#HO..
124 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Image(s) inside Apr 24 - BooHoo: Twitter employee making $160,000 in San Francisco say..
198 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy