4,002
 

Thot takes selfie with Goat & almost gets headbutted!


ADVERTISEMENT
 
3
most viewed right now
+21  105
248 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section wild 'ish
  
 2 weeks ago '18        #1
2504 page views
35 comments


rello99  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
$8,634   Props total: 34789 34789
Thot takes selfie with Goat & almost gets headbutted!
 

 


image


Even the goats out here hoh image
+63   



best
worst
35 comments
 

 2 weeks ago '05        #2
dizzle trizzle  16 heat pts16
space
avatar space
space
$9,431   Props total: 9474 9474
CRAM!!!
+38   

 2 weeks ago '06        #3
Be Easy  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,575   Props total: 8669 8669
bi*ch knew and still stayed
+27   

 2 weeks ago '16        #4
kuul  30 heat pts30
space
avatar space
space
$5,182   Props total: 11041 11041
Targeting.
+20   

 2 weeks ago '15        #5
thirssty58  6 heat pts6
space
avatar space
space
$15,165   Props total: 24087 24087
Knock some sense damn thot
+14   

 2 weeks ago '12        #6
CJ Jazzy  4 heat pts4
space
space
space
$838   Props total: 391 391
Soon as she started talking, lil goat n*gga said "Shut the fu*k up!"

Gotta teach these dumb thots
+19   

 2 weeks ago '04        #7
purtayboi  2 heat pts2
space
avatar space
space
$5,119   Props total: 5382 5382
That goat used the jab to judge distance, then came with the haymaker
+43   

 2 weeks ago '08        #8
flav  2 heat pts2
space
avatar space
space
$6,091   Props total: 9657 9657
 dizzle trizzle said
CRAM!!!
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh


+48   

 2 weeks ago '17        #9
RTRNOFKINGBLACK  4 heat pts4
space
avatar space
space
$574   Props total: 1230 1230
 Be Easy said
bi*ch knew and still stayed
So deep and she aiiineeeenknoooit!





+3   

 2 weeks ago '13        #10
hoodnurd 
space
avatar space
space
$209   Props total: 213 213
We just seen who gives better head
+9   

 2 weeks ago '16        #11
AfroBucks88  94 heat pts94
space
avatar space
space
$4,890   Props total: 15508 15508
"its tryin to headbutt me br-..."

+6   

 2 weeks ago '17        #12
BLACK FIST  1 heat pts1
space
avatar space
space
$6,931   Props total: 26363 26363

+15   

 2 weeks ago '18        #13
ItsThatEasy  8 heat pts8
space
avatar space
space
$2,052   Props total: 8242 8242
Darwinism >
+3   

 2 weeks ago '06        #14
adub123  1 heat pts1
space
avatar space
space
$8,741   Props total: 18868 18868
 flav said
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh

Lmfao!! Idk how I never saw this
+8   

 2 weeks ago '05        #15
rashcobar  15 heat pts15
space
avatar space
space
$14,134   Props total: 6514 6514
 flav said
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh

+3   

 2 weeks ago '18        #16
Mr Tibbs 
space
avatar space
space
$459   Props total: 948 948
 flav said
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh

this never gets old.
+2   

 2 weeks ago '16        #17
P Glizzy 
space
avatar space
space
$1,830   Props total: 8610 8610
Thought I was gonna see Kobe headbutt a hoe.

+7   

 2 weeks ago '06        #18
Badnewz100  3 heat pts3
space
avatar space
space
$8,215   Props total: 18834 18834
Boom boom boom BOOM BOOM
+1   

 2 weeks ago '04        #19
Tha754kid  1 heat pts1
space
avatar space
space
$5,944   Props total: 3199 3199
 P Glizzy said
Thought I was gonna see Kobe headbutt a hoe.


+5   

 2 weeks ago '15        #20
Tobinmont  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
$5,504   Props total: 14134 14134
 flav said
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh

+2   

 2 weeks ago '13        #21
Flossay  125 heat pts125
space
avatar space
space
$5,058   Props total: 9195 9195
Do it for the Ram bih!
+3   

 2 weeks ago '09        #22
messy marv stan  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
space
avatar space
space
$76,735   Props total: 139028 139028
 AfroBucks88 said
"its tryin to headbutt me br-..."






+8   

 2 weeks ago '04        #23
LightWeight  25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,205   Props total: 4168 4168

 2 weeks ago '13        #24
dtdroid  186 heat pts186
space
avatar space
space
$30,356   Props total: 44606 44606
 flav said
YOU AIN’T sh*t!!! damn memories bruh


 2 weeks ago '10        #25
Akira Son Bio  237 heat pts237
space
avatar space
space
$54,006   Props total: 23391 23391
!!!!!! This whole thread got me weak
+2   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  46
Image(s) inside REAL LIFE EPIDEMIC: CORPORATE AMERICA Is Now EXPLOTING BLACKS GANG CUL..
60 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+197online now  41
Video inside Cam'ron With Freestyle of the Year "Was Gonna Take My Ex Back, I seen H..
106 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+71online now  31
Cousin Skeeter/One On One Actor Reveals He's A CRIP, Busts Out Flag
197 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
-16online now  24
Article inside Video Host/Actress La La Anthony responds to ‘Power’ fans who say she..
124 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy