4,294
 

All-NBA Team Eligibility Has Changed & It's Causing Chaos!



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section sports
  
 6 months ago '17        #1
889 page views
15 comments


FroBE  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
avatar
Props total: 14500 14 K  Slaps total: 1630 1 K
All-NBA Team Eligibility Has Changed & It's Causing Chaos!
 

 
image



Embiid and Jokic are both eligible at F and C.

image

Booker and Lavine being listed at F. In what world?
+8   



best
worst
15 comments
 

 6 months ago '04        #2
D1nOnlyMrM@  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 23925 23 K  Slaps total: 3424 3 K
Smh. I know positionless basketball, but this sucks for small market teams
-1   

 6 months ago '04        #3
Big Stuwop  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 29508 29 K  Slaps total: 6208 6 K
If randle makes this sh*t his max deal increases I think
+3   

 6 months ago '08        #4
AC_89  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 74449 74 K  Slaps total: 3803 3 K
They had to change it cuz so many guys are putting up numbers this year embiid and/or jokic making the 2nd team would’ve been a crime tho
+8   

 6 months ago '17        #5
FroBE  topics gone triple plat - Number 1 spot x8 OP
Props total: 14500 14 K  Slaps total: 1630 1 K
 AC_89 said
They had to change it cuz so many guys are putting up numbers this year embiid and/or jokic making the 2nd team would’ve been a crime tho
I understand it from both sides.
+1   

Top 10 most propped recently  6 months ago '17        #6
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 81437 81 K  Slaps total: 28465 28 K
Just name the 5 best regular season performers and call it a day. Give a fu*k about these millionaires getting some bonus, win rings pu**y
+9   

 6 months ago '20        #7
Columbo 
Props total: 20112 20 K  Slaps total: 9356 9 K
Silvers nba smh

Top 10 most propped recently  6 months ago '17        #8
CJ Schwarz  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 89626 89 K  Slaps total: 5194 5 K
All to not have Embid cry to his girlfriend in the tunnel again
-1   

 6 months ago '09        #9
faceoffizhere 
Props total: 14993 14 K  Slaps total: 3986 3 K
 AC_89 said
They had to change it cuz so many guys are putting up numbers this year embiid and/or jokic making the 2nd team would’ve been a crime tho
It's still weak tho you gotta put the best center on 1st team and 2nd best on 2nd team they never did this when the situation was the same Ewing, Akeem, Shaq, Robinson etc. They coddle the hell out this new league
+11   

 6 months ago '21        #10
Playboy69  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 18095 18 K  Slaps total: 1985 1 K
 faceoffizhere said
It's still weak tho you gotta put the best center on 1st team and 2nd best on 2nd team they never did this when the situation was the same Ewing, Akeem, Shaq, Robinson etc. They coddle the hell out this new league
Exactly...And it shows in its downward ratings..
+7   

 6 months ago '10        #11
Nautilus O  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 88941 88 K  Slaps total: 19504 19 K
Simmons?

What would he be on a all NBA Team for?

+6   

 6 months ago '10        #12
rich21886 
Props total: 2758 2 K  Slaps total: 169 169
 Nautilus O said
Simmons?

What would he be on a all NBA Team for?

I can see him making first or second team on defense but he better be nowhere near the offensive all NBA teams.
+2   

 6 months ago '10        #13
trill jackson  topics gone triple plat - Number 1 spot x35
Props total: 114814 114 K  Slaps total: 12499 12 K
Other wise the mvp runner up could be on the second team jokic and embiid gotta be 1st team

 6 months ago '16        #14
GUMa  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 14810 14 K  Slaps total: 8815 8 K
Jokic and Embiid being second team would be a travesty lol

i understand why they did it

 6 months ago '06        #15
soso24  topics gone triple plat - Number 1 spot x16
Props total: 69736 69 K  Slaps total: 8349 8 K
Participation Trophy era...

disgusting...

 6 months ago '21        #16
BigChiefLA 
Props total: 3763 3 K  Slaps total: 984 984
They need to really get Simmons outta here. Boy is trash



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  28
Video inside CNET: AirPods 3: Here's why they surprised me (video)
37 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
+33online now  22
Oct 26 - Couponer scammed stores of $31.8 MILLION in fake coupons, funded her ..
143 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
+98online now  17
Image(s) inside Jeezy: "I Got To Say Hov Got Hands Because, We Was Getting Down During..
141 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+17online now  11
World Series 2021 Thread!! Atlanta Braves @ Houston Astros!!!!
279 comments
1 day ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy