3,010
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

That old Cash Money back


icon

more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT section hiphop
  

 7 months ago '17        #26
becoolhomie2  topics gone triple plat - Number 1 spot x24
Props total: 32684 32 K  Slaps total: 10672 10 K
Definitely old if anything
+1   

 7 months ago '07        #27
MOTTAFOOKAH 
Props total: 8707 8 K  Slaps total: 1394 1 K
Slapped thanks
+1   

 7 months ago '12        #28
shortymac187 
Props total: 906 906  Slaps total: 112 112
 RayDonovan said 🔗
That baby verse is from mr marcelos song 3rd ward gz released in the early 2000s

P was supposed to be on that track but he ain’t wanna do a collab with Birdman
+1   

 7 months ago '20        #29
Tweezy12  topics gone triple plat - Number 1 spot x19
Props total: 123894 123 K  Slaps total: 40095 40 K
 HollyHood said 🔗
I knew that B.G. verse sounded familiar

↪🔗
fu#k it I'm about to jump in my suit on these bi#ches

 7 months ago '18        #30
Lsulakersaints  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 35324 35 K  Slaps total: 1551 1 K
 Rap Chroma said 🔗
Blend. Wayne verse from Nas album.
Yeah one of the homies in the thread pointed it out
+1   

 7 months ago '15        #31
RickJamez  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 14247 14 K  Slaps total: 2813 2 K
This must be some A.I. sh1t.
emoji
+1   

 7 months ago '17        #32
PackerTrelli3  topics gone triple plat - Number 1 spot x28
Props total: 179181 179 K  Slaps total: 54977 54 K
 Lsulakersaints said 🔗
False alarm yall, this sh1t ain't original
Yea also, look at the quality of the verses lol the mixing all sound like different years.

BG verse sound like it was ripped off a cassette tape
+1   

 7 months ago '18        #33
Lsulakersaints  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 35324 35 K  Slaps total: 1551 1 K
 PackerTrelli3 said 🔗
This is some fan made sh1t


Isn’t that the Wayne verse from the Nas track?


Come man, you didn’t do research before posting? U didn’t check any IG or nothin?
Hell naw, I hadn't heard the nas/wayne song, even tho it was all over bx, but one of the homies n the thread pointed it out. I had got too hype when I heard it
+1   

 7 months ago '18        #34
Lsulakersaints  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 35324 35 K  Slaps total: 1551 1 K
 PackerTrelli3 said 🔗
Yea also, look at the quality of the verses lol the mixing all sound like different years.

BG verse sound like it was ripped off a cassette tape
Yeah, I'll take that L

 7 months ago '05        #35
Sickstrumentals  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 15229 15 K  Slaps total: 4329 4 K
this beat got one of those “Like Father, Like Son” basslines. thats a New Orleans sh1t aint it

 7 months ago '20        #36
Louiivbeatz 
Props total: 2944 2 K  Slaps total: 625 625
Not real lol

 7 months ago '05        #37
Sickstrumentals  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 15229 15 K  Slaps total: 4329 4 K
 PackerTrelli3 said 🔗
Yea also, look at the quality of the verses lol the mixing all sound like different years.

BG verse sound like it was ripped off a cassette tape
yeah, sound like AI generated acapellas too.
+1   

 7 months ago '11        #38
GrindPOWER$  topics gone triple plat - Number 1 spot x37
Props total: 113984 113 K  Slaps total: 18904 18 K
Wayne just lost his mind and Juvenile always sound smooth on them hooks

this sounds nice but bring TURK back

 7 months ago '13        #39
phxzeke 
Props total: 6943 6 K  Slaps total: 1319 1 K
No manny fresh! It’s a fugazi

 7 months ago '22        #40
Uf4Soldiers 
Props total: 2722 2 K  Slaps total: 226 226
 Lsulakersaints said 🔗
↪🔗
Somebody get this sh1t mixed down plz

 7 months ago '22        #41
Uf4Soldiers 
Props total: 2722 2 K  Slaps total: 226 226
Hmmm what song this juvenile sh1t from
Tho

 7 months ago '10        #42
Bigg_Slime  topics gone triple plat - Number 1 spot x62
Props total: 101398 101 K  Slaps total: 44946 44 K
 Dun Language said 🔗

this the lil wayne i use to fu#k with






-1   

 7 months ago '10        #43
Bigg_Slime  topics gone triple plat - Number 1 spot x62
Props total: 101398 101 K  Slaps total: 44946 44 K
U n1ggas can't be real CMR fans

When the last time Baby rapped like that

emoji
+1   

 7 months ago '21        #44
Fatt Kidd 
Props total: 19172 19 K  Slaps total: 6477 6 K
n1gga said this real lol. Cash Money using fake a$s Cash Money beats?

emoji


Just post the Boosie song with BG

 7 months ago '09        #45
slayer2020 
Props total: 12614 12 K  Slaps total: 3436 3 K
Is this AI?
+1   

 7 months ago '04        #46
The Enigma  topics gone triple plat - Number 1 spot x24
Props total: 13038 13 K  Slaps total: 1840 1 K
I wouldn’t even be mad if they came back and executed some sh1t like this.that baby verse sound like some b.i.g sh1t compared to what n1ggas doing now

emoji
+1   

 7 months ago '18        #47
FireBeats  topics gone triple plat - Number 1 spot x63
Props total: 133072 133 K  Slaps total: 26980 26 K
 Bigg_Slime said 🔗
U n1ggas can't be real CMR fans

When the last time Baby rapped like that

emoji
I was like WTF

Baby going off, ain't no way this sh1t new

emoji

 7 months ago '18        #48
FireBeats  topics gone triple plat - Number 1 spot x63
Props total: 133072 133 K  Slaps total: 26980 26 K
 The Enigma said 🔗
I wouldn’t even be mad if they came back and executed some sh1t like this.that baby verse sound like some b.i.g sh1t compared to what n1ggas doing now

emoji
You ain't kiddin, I was like. Baby trying to outrap n1ggas

Sad what the rap game is now. It's so trash!

We gotta lean on the Vets to give us that feeling again
+1   

 7 months ago '15        #49
6Fraud  topics gone triple plat - Number 1 spot x61
Props total: 116865 116 K  Slaps total: 43749 43 K
Oh this that old baby!!!


He need to drop a album himself if he spitting like this

 7 months ago '05        #50
Dun Language  topics gone triple plat - Number 1 spot x33
Props total: 171971 171 K  Slaps total: 43908 43 K
 Bigg_Slime said 🔗

i dont check for lil wayne or nas at the moment so i wouldnt know


slapped nonetheless
-1   

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
props+7512
Video inside Snoops checks Drake about that bullsh1t
66 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+1699
audio inside Drake-Taylor Made Freestyle
1164 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
props+448
Ja Rule Speaks
84 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+1877
audio inside Kanye West - Like That Remix (Drake & J Cole Diss)
609 comments
1 day ago
@hiphop
back to top