4,388
 

Bills vs. Steelers Flexed To SNF Week 15


ADVERTISEMENT
 
3
most viewed right now
+114  86
65 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section sports
  
 5 days ago '06        #1
573 page views
29 comments


SM  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 137745 137 K  Slaps total: 28267 28 K
Bills vs. Steelers Flexed To SNF Week 15
 

 




best
worst
29 comments
 

 5 days ago '19        #2
Shithead 
space
avatar space
space
Props total: 32 32  Slaps total: 36 36
DAMN!!! @ @ @ @ @ @ @ @ @
+5   

 5 days ago '18        #3
Wiggy wexler 
space
avatar space
space
Props total: 12231 12 K  Slaps total: 2990 2 K
Nfl gifting bills another Primetime for beating the dogsh*t out of cowboys
+7   

 5 days ago '12        #4
BlessInTheSky 
space
avatar space
space
Props total: 15789 15 K  Slaps total: 1581 1 K
 Wiggy wexler said
Nfl gifting bills another Primetime for beating the dogsh*t out of cowboys
We acting like Bills ain't legit though?
+5   

 5 days ago '04        #5
dc3003 
space
avatar space
space
Props total: 58750 58 K  Slaps total: 78795 78 K
 sh*thead said
DAMN!!! @ @ @ @ @ @ @ @ @
Bills gonna take that one ..... and you can bet that sh*t up homeboy !

Just dont tell @ I said that it wasnt me
-1   

 5 days ago '09        #6
That Guy Fly 
space
avatar space
space
Props total: 24544 24 K  Slaps total: 7796 7 K
Dont nobody want to watch the Steelers.
+2   

 5 days ago '14        #7
PolarBear 
space
avatar space
space
Props total: 8522 8 K  Slaps total: 4440 4 K
fu*k yes.
+2   

 5 days ago '04        #8
Marcus 
space
avatar space
space
Props total: 4354 4 K  Slaps total: 707 707
damn chargers really trash
+1   

 5 days ago '14        #9
Kyu  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 150211 150 K  Slaps total: 19307 19 K
No Niners vs Saints??
+9   

 5 days ago '04        #10
jumpman2304 
space
avatar space
space
Props total: 7839 7 K  Slaps total: 1562 1 K
Good ..

Hate these night games . fu*king up my Sunday funday

 5 days ago '17        #11
Rule 336  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 72685 72 K  Slaps total: 32908 32 K
That's bs
-2   

 5 days ago '06        #12
SM  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
Props total: 137745 137 K  Slaps total: 28267 28 K
 Kyu said
No Niners vs Saints??
that's week 14 homie
+1   

 5 days ago '09        #13
TriniSoldier 
space
avatar space
space
Props total: 72173 72 K  Slaps total: 17163 17 K

 5 days ago '17        #14
Vic Damone Jr 
space
avatar space
space
Props total: 724 724  Slaps total: 232 232
Braz lawse

Braz show yourself under your new name

 5 days ago '14        #15
Swade009  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
space
space
Props total: 11192 11 K  Slaps total: 7254 7 K
 BlessInTheSky said
We acting like Bills ain't legit though?
They arent the QB plays like trash
-2   

 5 days ago '04        #16
Kadroan 
space
avatar space
space
Props total: 15322 15 K  Slaps total: 3269 3 K
Curious to see if BUF pulls this one out

 5 days ago '07        #17
Dotel  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 3970 3 K  Slaps total: 5246 5 K
If the Bills win out and the Chiefs beat the Patriots next week, the Bills would win the AFC East and get the No. 1 seed in the AFC.
+1   

 5 days ago '13        #18
dtdroid 
space
avatar space
space
Props total: 45608 45 K  Slaps total: 46646 46 K
SB .620 #42 (0)
 Dotel said
If the Bills win out and the Chiefs beat the Patriots next week, the Bills would win the AFC East and get the No. 1 seed in the AFC.
The Bills aren't beating the Patriots at home.

Nice theory though.
-3   

 5 days ago '07        #19
Dotel  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 3970 3 K  Slaps total: 5246 5 K
 dtdroid said
The Bills aren't beating the Patriots at home.

Nice theory though.
Patriots offense isnt good it's a question if the Bills can generate some offense
+1   

 5 days ago '19        #20
Shithead 
space
avatar space
space
Props total: 32 32  Slaps total: 36 36
 Vic Damone Jr said
Braz lawse

Braz show yourself under your new name
fu*k the Rooneys! @ @ @ @ @ @ @ @ @
+4   

 5 days ago '14        #21
Birdland 
space
space
space
Props total: 1022 1 K  Slaps total: 139 139
Damn i wish my team was in the afc . I say this every year tho . Sorry a*s conference lol
The bills nice tho . Sean Mccdermott gonna always have that defense lit !
-2   

 5 days ago '14        #22
Birdland 
space
space
space
Props total: 1022 1 K  Slaps total: 139 139
Damn i wish my team was in the afc . I say this every year tho . Sorry a*s conference lol
The bills nice tho . Sean Mccdermott gonna always have that defense lit !
-3   

 5 days ago '07        #23
stogz 
space
avatar space
space
Props total: 68435 68 K  Slaps total: 10186 10 K
 Dotel said
If the Bills win out and the Chiefs beat the Patriots next week, the Bills would win the AFC East and get the No. 1 seed in the AFC.
I understand talking in general about the Bills winning out but, a lot of people have no clue who the Bills have left to play. So for those people, you have to make it clear that the Bills have both the patriots AND ravens left on their schedule. You casually mentioned that sh*t like we are wrapping up our season against the bengals, dolphins and giants.
+2   

 4 days ago '17        #24
CityofChampions  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 12645 12 K  Slaps total: 8142 8 K
Early playoff game. Winner most likely a lock for playoffs but the loser could still get in.
+1   

 4 days ago '14        #25
Doc Logical  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
space
avatar space
space
Props total: 83242 83 K  Slaps total: 24618 24 K
SB .730 #15 (+5)
 sh*thead said
DAMN!!! @ @ @ @ @ @ @ @ @
I heard the news

Read the results.

This is timeline is stupid.



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+28online now  33
Dec 5 - Innocent Bystander and Hostage Killed by Police after Robbery and UPS ..
231 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
+50online now  29
Image(s) inside Benny the Butcher 2019 Spotify Numbers
53 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  26
OT Julian Newman Scored 5,000 POINTS in HS.. Why isnt he..
84 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+24online now  15
Image(s) inside Dec 5 - DISTURBING photo by West Virginia prison guards leads to Mass ..
128 comments
1 day ago
@news
 Closes in 2 hrs -  LA Lakers at Portland - 10:30 PM
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy