4,767
 

Hood niggas get a W: Lil Durk gets bond and will be out today


 
1
most viewed right now
-92  144
58 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 4 weeks ago '19        #1
3253 page views
82 comments


kingPapi 64 heat pts64
space
avatar space
space
$1,003 | Props total: 3783 3783
Hood n*ggas get a W: Lil Durk gets bond and will be out today
 

 
View this post on Instagram

TSR STAFF: Jade Ashley @Jade_Ashley94 _____________________________________ #TSRUpdatez: It looks like #LilDurk received some good news early Thursday. _____________________________________ According to @wsbtv, a judge just granted him a $250,000 bond. As previously reported last week, he appeared in court for a probable cause hearing about his alleged involvement in a shooting that took place earlier this year. _____________________________________ WBSTV’s Lori Wilson was in the courtroom Thursday and tweeted about the judge granting him bond. However, he has also been ordered to wear an ankle monitor. Previously, an Atlanta detective claimed that Durk was seen on video shooting a man near—read more at TheShadeRoom.com (📸: @gettyimages)

A post shared by The Shade Room (@theshaderoom) on







image King von might be done






Edit:


Von out too image



Last edited by kingPapi; 06-20-2019 at 11:56 AM..
+20   



best
worst
82 comments
 

 4 weeks ago '05        #2
Dope Man 730 21 heat pts21
space
avatar space
space
$2,102 | Props total: 3013 3013
Damn that's what's up
+7   

 4 weeks ago '16        #3
NoLvstName 144 heat pts144
space
avatar space
space
$9,350 | Props total: 51418 51418
All he need to now is drop a decent album

He'll be the biggest he's ever been

Name buzzin for all the wrong reasons
+31   

 4 weeks ago '17        #4
Two 40 Shorty 33 heat pts33
space
avatar space
space
$6,388 | Props total: 20608 20608
 kingPapi said








King von might be done
pu**y you 33 and still in the projects
+8   

 4 weeks ago '04        #5
zone3cp 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,180 | Props total: 32591 32591
n*ggas be getting bond for murder out here with the right lawyer.

Sound like something had to transpire after he was denied the first time tho.
+22   

 4 weeks ago '06        #6
new2hiphop 3 heat pts
space
space
space
$10,315 | Props total: 38274 38274
I wanna see how durk or von gonna handle the peezy situation.
+11   

 4 weeks ago '17        #7
Willy Boban 248 heat pts248
space
space
space
$9,335 | Props total: 39781 39781
 NoLvstName said
All he need to now is drop a decent album

He'll be the biggest he's ever been

Name buzzin for all the wrong reasons
The bubble guts is strong when facing 20years. So phuck a negative energy album fam.

Because he really needs to get on some lawyer/private investigator sh*t and make sure he beats the case since his lawyer will be happy with a 7 year plea deal.

+11   

 4 weeks ago '17        #8
FreeSmoke 68 heat pts68
space
avatar space
space
$4,030 | Props total: 12720 12720
n*gga snitched lets keep it real
-23   

 4 weeks ago '10        #9
DATKIDD121 58 heat pts58
space
avatar space
space
$10,939 | Props total: 15871 15871
 FreeSmoke said
n*gga snitched lets keep it real
n*gga it's a bond, not a get out of jail free card
+49   

 4 weeks ago '14        #10
Playboi Loso 73 heat pts73
space
avatar space
space
$10,721 | Props total: 35886 35886
Durkioo

 4 weeks ago '13        #11
YSPromoshunz 62 heat pts62
space
avatar space
space
$5,795 | Props total: 6081 6081
 FreeSmoke said
n*gga snitched lets keep it real
How would he snitch if they said they got him on video doing the crime
+8   

 4 weeks ago '17        #12
FreeSmoke 68 heat pts68
space
avatar space
space
$4,030 | Props total: 12720 12720
n*ggas capping for they Durkio lol

Cant handle a joke
-16   

 4 weeks ago '10        #13
DATKIDD121 58 heat pts58
space
avatar space
space
$10,939 | Props total: 15871 15871
 FreeSmoke said
n*ggas capping for they Durkio lol

Cant handle a joke
Quit bi*chin cuz we ain't laughing at ya wack a*s joke
+7   

 4 weeks ago '17        #14
FreeSmoke 68 heat pts68
space
avatar space
space
$4,030 | Props total: 12720 12720
 DATKIDD121 said
Quit bi*chin cuz we ain't laughing at ya wack a*s joke
shut your old bi*ch a*s up

str8 to ignore
-7   

 4 weeks ago '10        #15
DATKIDD121 58 heat pts58
space
avatar space
space
$10,939 | Props total: 15871 15871
 FreeSmoke said
shut your old bi*ch a*s up

str8 to ignore
Mr "they can't handle a joke" gettin aggravated
+14   

 4 weeks ago '16        #16
bossdon365 50 heat pts50
space
space
space
$1,587 | Props total: 3308 3308
 NoLvstName said
All he need to now is drop a decent album

He'll be the biggest he's ever been

Name buzzin for all the wrong reasons
that n*gga got real life to worry about, not dropping no fu*kin rap album
+1   

 4 weeks ago '19        #17
kingPapi 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$1,003 | Props total: 3783 3783
 FreeSmoke said
shut your old bi*ch a*s up

str8 to ignore
putting you on ignore sounds like bob smith thing to do
+1   

 4 weeks ago '15        #18
jharlem0500 19 heat pts19
space
space
space
$6,454 | Props total: 11410 11410
 new2hiphop said
I wanna see how durk or von gonna handle the peezy situation.
Peezy nervous as hell.

Muafukas stay talking while a muafuka locked up.

Soon as a bi*ch come home, silence
+6   

 4 weeks ago '17        #19
LeG.O.A.T 149 heat pts149
space
avatar space
space
$21,620 | Props total: 48797 48797
Now cut that bi*ch off and flee. Its over.
+2   

 4 weeks ago '16        #20
KingJerz 68 heat pts68
space
avatar space
space
$2,955 | Props total: 13874 13874
Someone post his fine thot lawyer with the nice lil booty again
+7   

 4 weeks ago '15        #21
gilSVO 15 heat pts15
space
avatar space
space
$661 | Props total: 577 577
Good to hear. We need STTS4 please.
+1   

 4 weeks ago '15        #22
Shifty 2 heat pts
space
space
space
$2,131 | Props total: 4952 4952
All he gotta do is k*ll Peezy and solidify his top 5 status
+4   

 4 weeks ago '12        #23
J Money 95 24 heat pts24
space
avatar space
space
$9,037 | Props total: 7642 7642
Any #BXlawyers know how much time he could get if he pleads out? They already got him on video so I'm guessing all his lawyers can do is negotiate less time on a plea
+3   

 4 weeks ago '18        #24
FireBeats 110 heat pts110
space
avatar space
space
$9,139 | Props total: 30745 30745
Getting a Bond is not a W lol.

Who raised you ignorant a*s n*ggas?
+19   

 4 weeks ago '19        #25
kingPapi 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$1,003 | Props total: 3783 3783
 FireBeats said
Getting a Bond is not a W lol.

Who raised you ignorant a*s n*ggas?
Non melanin ... any chance to have more time with his kids and family is a W... you suburbans need to stop pretending on here
+3   

Home      
  




 


 
 

yesterday...


most viewed right now
+18online now  174
Jul 15 - Killer decapitated Instagram star ex 17, then shared photo of her b..
266 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
+26online now  45
Good Googly Moogly...That Azz Is Juicy!!!
19 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+55online now  31
Image(s) inside Jul 15 - Jeff Goldblum says Area 51 #CantStopUsAll
66 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+39online now  21
Image(s) inside The Gamess royalties seized
147 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy