4,027
 

Kevin gaytes confirmed "gay" rumor🤨


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 months ago '13        #51
EZ Green 43 heat pts43
space
avatar space
space
$12,628 | Props total: 27780 27780
I love when the remedial members of boxden expose themselves. You really think he gonna say some gay sh*t like that to a fu*kin crowd stupids? I never even heard the song or saw this clip but I can use context clues, y'all just DUMB.

BTW it's "I BOUGHT d*ck too" as in not only will I eat the sh*t outta your pu**y, but I'll also fu*k your brains out... IT'S A KATT WILLIAMS JOKE.
+3   

 2 months ago '18        #52
Blaffy 132 heat pts132
space
avatar space
space
$9,235 | Props total: 30926 30926

[video - click to view]

+7   

 2 months ago '04        #53
Adwerdz 424 heat pts424
space
avatar space
space
$38,584 | Props total: 40121 40121
 Flippa Huxtable said
I bet dreka eat his a*s from the back
Dreka could eat my a*s from the front, side and back. Don't judge me
+1   

 2 months ago '16        #54
AgentOrange 
space
avatar space
space
$1,664 | Props total: 3035 3035
 Rule 336 said
This video has been posted and explained several times. He's saying his head game is on point but he's also good at laying the pipe.. Too many weird boys on this site, nighas having to explain common street slang to y'all.
Street Slang? lol. What streets? You mean gay bar slang.

 2 months ago '17        #55
KobeThompson 14 heat pts14
space
avatar space
space
$7,283 | Props total: 13392 13392
Gaytes

Top 10 most slapped recently  2 months ago '17        #56
Rule 336 104 heat pts104
space
avatar space
space
$11,837 | Props total: 46278 46278
 gemini8686 said
His head game is on point? Wtf
Yeah eating pu**y.. It seems like you n*ggas more interested in cracking jokes. Enjoy your day.
+4   

 2 months ago '13        #57
diamondsxmoney 
space
avatar space
space
$4,276 | Props total: 5420 5420
Well I guess I know what the second phone was for

 2 months ago '18        #58
Sandyy 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,899 | Props total: 9379 9379
South n*ggas favorite word is d*ck so this could mean anything

They prob call sausage links d*cks for all we know. South lost
-2   

 2 months ago '17        #59
Hater 16 heat pts16
space
space
space
$4,536 | Props total: 12914 12914
[email changed - confirm acct by email]
 LGK said
fixed it for ya plaher
good looking out pleyboi

 2 months ago '17        #60
Hater 16 heat pts16
space
space
space
$4,536 | Props total: 12914 12914
[email changed - confirm acct by email]
 JetLifeSwagg said
bein bout d*ck dont mean u gay
- n*gga who clearly allllllllll about da d*ck
-1   

 2 months ago '04        #61
Duntaz 70 heat pts70
space
avatar space
space
$17,266 | Props total: 13897 13897
 EnigmaticPigeon said

[pic - click to view]


[pic - click to view]


 2 months ago '14        #62
Spot Rusherz 237 heat pts237
space
avatar space
space
$13,994 | Props total: 36699 36699
Ayo na




[pic - click to view]


 2 months ago '12        #63
AlBooBoo 18 heat pts18
space
avatar space
space
$46,922 | Props total: 67879 67879
How is something a confirmed rumor?
+1   

 2 months ago '08        #64
Lmac 
space
space
space
$2,709 | Props total: 1678 1678
I like some of his cousin Percy's music too but his mannerisms are suspect, and we know he's spent more time in jail than Gates has.

It don't even mean these n*ggas is pu**y either. They'll still whoop your a*s, f*ght you, stab you etc. But they homos.

 2 months ago '18        #65
Gmac 
space
space
space
$203 | Props total: 531 531
Undercover homo thugs are going to defend this like, "naa he ain't gay, that's a prison thing! Homie a real g that's why!"

Homo thugs




 2 months ago '18        #66
Gmac 
space
space
space
$203 | Props total: 531 531
 Lmac said
I like some of his cousin Percy's music too but his mannerisms are suspect, and we know he's spent more time in jail than Gates has.

It don't even mean these n*ggas is pu**y either. They'll still whoop your a*s, f*ght you, stab you etc. But they homos.
That's what it is, don't underestimate anyone n you'll be aite. Still funny tho


 2 months ago '17        #67
Rich130 137 heat pts137
space
avatar space
space
$3,621 | Props total: 9977 9977
 JetLifeSwagg said
bein bout d*ck dont mean u gay



+1   

 2 months ago '18        #68
Gmac 
space
space
space
$203 | Props total: 531 531
 EZ Green said
I love when the remedial members of boxden expose themselves. You really think he gonna say some gay sh*t like that to a fu*kin crowd stupids? I never even heard the song or saw this clip but I can use context clues, y'all just DUMB.

BTW it's "I BOUGHT d*ck too" as in not only will I eat the sh*t outta your pu**y, but I'll also fu*k your brains out... IT'S A KATT WILLIAMS JOKE.
The mental gymnastics u just went through was like watching u do a backflip to defend this gay sh*t

 2 months ago '11        #69
Anti 11 heat pts11
space
avatar space
space
$5,936 | Props total: 13097 13097
He said he eat pu**y good and heís about d*ck too. Meaning heís proficient at both.

 2 months ago '08        #70
Lmac 
space
space
space
$2,709 | Props total: 1678 1678
 Gmac said
That's what it is, don't underestimate anyone n you'll be aite. Still funny tho

Right! People think gay automatically means soft and that's not the case. You can't even get some of them flaming ultra feminine n*ggas twisted. They are still men and still have man strength.

 2 months ago '10        #71
tallulahmademe 16 heat pts16
space
avatar space
space
$12,986 | Props total: 18907 18907
That sh*t so old

 2 months ago '13        #72
EZ Green 43 heat pts43
space
avatar space
space
$12,628 | Props total: 27780 27780
 Gmac said
The mental gymnastics u just went through was like watching u do a backflip to defend this gay sh*t
What part of "it's a katt Williams joke" don't you understand bruh, it's in caps. I literally spoon fed you the meaning of it . Should I use crayon next time?
+3   

 2 months ago '17        #73
Hater 16 heat pts16
space
space
space
$4,536 | Props total: 12914 12914
[email changed - confirm acct by email]
 Bsbrecords said
Any man that's been to jail multiple times is suspect to me. Idc how gangsta you are.
lmao fu*king facts

 2 months ago '18        #74
stutteringrap 82 heat pts82
space
space
space
$6,887 | Props total: 8544 8544
so nobody going bring up the hurricane chirs video exposing kevin gates?

 2 months ago '18        #75
NBA 51 heat pts51
space
avatar space
space
$5,763 | Props total: 15709 15709
I need to hear the beginning of the freestyle to understand the entire concept

From this clip it definitely sounds like some paused out sh*t though

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+20online now  33
Apr 21 - Magic Johnson joins Ice Cubeís bid to buy sports networks from Disney
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+90online now  31
Image(s) inside No Plastic Surgery
46 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+96online now  24
Image(s) inside Nice hot tea >>> coffee 🍵
45 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+39online now  14
Twista is back....💥💥💥💥💥💥ԁ..
81 comments
1 day ago
@hiphop
 Closes in 2 hrs - NBA: Houston at Utah - 10:30 PM
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy