its officially 12:25... yes, the tourny is underway

most viewed right now
 164
Image(s) inside 6ix9ine shows up to court in Houston in troll mode with his paid goons
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 135
Image(s) inside Gabriel Union forces Dwayne Wades Kids to stop liking light skinned wo..
129 comments
@wild'ish
most viewed right now
 129
NBA Lavar Ball determined to get his son traded to Sacrameto: He can beat Jord..
56 comments
@sports
most viewed right now
 95
Makaveli album reviews in 1996: "D rated" "Terrible album" "1 out of 4 stars"
49 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-19-2006, 05:24 PM         #621
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAO @ lute olson... n*gga just made a booboo
 03-19-2006, 05:34 PM         #622
Fingaz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn big teams keep goin down
 12 years ago '04        #623
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
tar heels hurt me a lil bit but im still looking good after the first 2 rounds.
 03-19-2006, 05:46 PM         #624
Fingaz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
More cinderella teams this year, Wichita State, George Mason, Bradley
 12 years ago '05        #625
~~S.L.I.M.~~ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,217 | Props total: 337 337
lol, lol....these brackets is crazy
 12 years ago '04        #626
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
sucks we gotta wait til thurs for more games, this years tourny has been really good so far
 03-19-2006, 10:50 PM         #627
DuffMan  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I think the downfall is....we(being on the east coast) don't get to see the conference games from the midwest, or west...let alone the mid-major's(I guess we do see the CAA because its in our market)....thats why I need to rely on RPI and things like that....I only lost 1 final four team(Pitt)..but if you looked at my bracket, I had some major east coast bias,
i feel ya on that east coast bias.....but i gotta say i could see g'town over osu from a mile away just from watchin them play all year and i knew seton hall was goin nowhere for the same reason....sometimes u gotta just go w/ what u know. i never woulda seen pitt losin that one today tho wtf was that
 12 years ago '06        #628
datdude41 
space
avatar space
space
$1,122 | Props total: 2 2
Bracket is still going strong after this crazy weekend. All final 4 teams in tact, 7 elite 8 teams...still looking good for me.
 12 years ago '04        #629
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$15,418 | Props total: 788 788
im still looking good...11 of my sweet 16 teams are alive and 7/8 elite 8 teams still alive and 3/4 of my final teams are still around...not too bad considering the upsets
 03-20-2006, 03:48 PM         #630
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
my sheets r done, i was underdoggin it up pickin random sh*t... ha
 12 years ago '04        #631
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
last dance for a couple of teams tonight
 03-23-2006, 04:57 PM         #632
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
If today's duke's last game, jj and sheldon had great runs young... and they def had complete seasons... would suck to go wit out a chip
 03-23-2006, 04:58 PM         #633
Fingaz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Duke Vs. LSU
Memphis Vs. Bradley
West Virginia Vs. Texas
Gonzaga Vs. UCLA

got a feelin these 4 games gon go right for me
 12 years ago '04        #634
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
wtf they schedule the games at the same time, that's stupid. we should be able to watch all the games when its to this part without having to watch on the net. fu*k cbs, they need to give the tourny to espn.


Last edited by Mat The W; 03-23-2006 at 05:04 PM..
 03-23-2006, 05:05 PM         #635
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k espn...
 12 years ago '04        #636
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
lets go ucla and west va
 11 years ago '04        #637
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 3 3
 Bezerk said:
fu*k espn...
true
 11 years ago '04        #638
I Need Music. 
space
avatar space
space
$2,826 | Props total: 0 0
why the fu*k you bring this back?

lol.
 03-24-2007, 10:10 AM         #639
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn, i was like "when did i start sh*t thread"
 11 years ago '04        #640
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 3 3
 I Need Music. said:
why the fu*k you bring this back?

lol.
i was just lookin at threads with the most views and thought id try to sneak one in i was bored :sleepy:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 106
3 out of 5 black men
61 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
 66
Boosie admits to killing his BM brother
279 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 47
Image(s) inside Mrs. Officer
47 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Image(s) inside Sexy Ass Mya Ingesting Loads of Healthy Protein
90 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Image(s) inside Damnnnnnn this lil bi*ch seeing progress on her bulk diet.
36 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
She will make you pick up a book for the first time in years
57 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside Adrien Broner Beat Up Last Nite By Jeezy Goon Boston George In Houston ..
183 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 19
NBA Steph out here giving Warriors fans a heart attack
46 comments
22 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy