Post Your Pickups - March 2017

most viewed right now
 229
NFL ESPN censors Max Kellerman's NFL Ether
28 comments
@sports
most viewed right now
 115
Image(s) inside Drake gets new tattoo to commemorate slain friend and Denzel Washington
59 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
NFL NFL Ratings down big time again this year. Lowest CBS rating since 1998
48 comments
@sports
most viewed right now
 89
 CyHi The Prince Says Theres a secret Underworld In music biz that can lead you..
7 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 months ago '07        #241
st21 1162 heat pts1162
space
avatar space
space
$53,322 | Props total: 37201 37201
 StrawberryJam said:
WTF
just thinking of the thought process behind that decision.



them grout lines aint been cleaned in 25 years.
StrawberryJam and 3 others gave props
 
 6 months ago '06        #242
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,419 | Props total: 2752 2752
 Dun Language said:

[pic - click to view]




its lit
not really...the max is 10 minutes.
samsin420 and 2 others gave props
 
 6 months ago '14        #243
DUENASnoches 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,261 | Props total: 523 523
 Blazeyy said:
Can y'all reccomend some grown man shoes? Not sneakers
Casual... I love clarks
Dun Language and 1 others gave props
 
 6 months ago '10        #244
BBhiphop 522 heat pts522
space
avatar space
space
$16,813 | Props total: 19829 19829

[instagram - click to view]

RESIDO and 2 others gave props
 
 6 months ago '05        #245
ReDvIaGrA 50 heat pts50
space
avatar space
space
$2,681 | Props total: 3322 3322

Damn cat wanna be all in the pics & sh*t.

Whats them joints on the right?
 6 months ago '15        #246
Mal215 4 heat pts
space
space
space
$1,376 | Props total: 3438 3438

[pic - click to view]

torious and 6 others gave props
 
 6 months ago '14        #247
Blazeyy 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,086 | Props total: 6157 6157

[pic - click to view]

GoldBluded and 6 others gave props
 
 6 months ago '06        #248
Junglist 22 heat pts22
space
avatar space
space
$4,905 | Props total: 8846 8846
 Truwop said:
Thats a bathroom and because I tried them on shortly afterwards

Thats not my house
You buying Balmain jeans that you need to try on in someones dirty basement bathroom?

CeoDayDay and 1 others gave props
 
 6 months ago '05        #249
Rob- 
space
avatar space
space
$1,342 | Props total: 430 430

[pic - click to view]

MilliRock and 4 others gave props
 
 6 months ago '07        #250
Blaksentinel 
space
avatar space
space
$1,341 | Props total: 754 754

[pic - click to view]



Hope everybody got a W today
AC_89 and 1 others gave props
 
 6 months ago '14        #251
Truwop 1 heat pts
space
space
space
$1,318 | Props total: 2906 2906
 Junglist said:
You buying Balmain jeans that you need to try on in someones dirty basement bathroom?

n*ggas love to try to get their rank up off me.

Until yall can afford what I can afford don't worry about what I do. I'm dropping what n*ggas pay on rent weekly

fu*k is yall tripping off me for


Last edited by Truwop; 04-02-2017 at 04:39 AM..
DeadAt27 gave props
 
 6 months ago '06        #252
Junglist 22 heat pts22
space
avatar space
space
$4,905 | Props total: 8846 8846
 Truwop said:
n*ggas love to try to get their rank up off me.

Until yall can afford what I can afford don't worry about what I do. I'm dropping what n*ggas pay on rent weekly

fu*k is yall tripping off me for
Knock it off

I was being nice, those jeans are blatant fugazzis.

You need to cut dem sh*ts up and scrub those moldy a.ss bathroom tiles

Do that for like a year, save that bread then go to Saks Fifth and get a real pair
TheProdigy gave props
 
 6 months ago '14        #253
Truwop 1 heat pts
space
space
space
$1,318 | Props total: 2906 2906
 Junglist said:
Knock it off

I was being nice, those jeans are blatant fugazzis.

You need to cut dem sh*ts up and scrub those moldy a.ss bathroom tiles

Do that for like a year, save that bread then go to Saks Fifth and get a real pair
No I was being nice until yall n*ggas started acting like girls. And if you think those pairs are fake you need to get your glasses checked because obviously you never been up close to some 1700 jeans. Also you must be new around here because I been posting balmains and other designers. I earned my stripes

I'm not the type to even boast or brag, i'm humble. But you really try to jump out there with no parachute. You not bout to make me look out to be a clown
TheProdigy gave props
 
 6 months ago '16        #254
GLOIN 269 heat pts269
space
avatar space
space
$6,309 | Props total: 15116 15116
 Dun Language said:
Its was over last night. I wanted the 6s on the first day but I wasn't dropping 225 on a non og jordan.

I'm mad I copped these kicks tho because the pippen dropping Saturday and the royal 1s smh
How often does Nike have those huge discounts like that?
 5 months ago '16        #255
TheProdigy 1 heat pts
space
space
space
$1,685 | Props total: 3200 3200
 Truwop said:

[pic - click to view]

I've never seen anyone place anything newly purchased on a bathroom floor. If I drop my towel on the bathroom floor I have to throw it out. In fact I won't even put my underwear on the bathroom floor.

How the fu*k did you put a pair of newly purchased balmain jeans, 1700$ worth on a bathroom floor like that???? You are gangsta my g!!!
Toss gave props
 
 5 months ago '14        #256
Truwop 1 heat pts
space
space
space
$1,318 | Props total: 2906 2906
 TheProdigy said:
I've never seen anyone place anything newly purchased on a bathroom floor. If I drop my towel on the bathroom floor I have to throw it out. In fact I won't even put my underwear on the bathroom floor.

How the fu*k did you put a pair of newly purchased balmain jeans, 1700$ worth on a bathroom floor like that???? You are gangsta my g!!!
I'm from the trenches. sh*t aint bout nothing you feel me. Thats not in a basement nor is it dirty

n*ggas wanna create their own narratives for whatever reason idk
Toss gave props
 
 5 months ago '16        #257
TheProdigy 1 heat pts
space
space
space
$1,685 | Props total: 3200 3200
 Truwop said:

n*ggas wanna create their own narratives for whatever reason idk
Relax n*gga there's no conspiracy theory going on against you. You placed a brand new pair of Balmain jeans on a bathroom floor in front of a toilet and you expect no one to be shocked or say anything

You a crazy fly n*gga


Last edited by TheProdigy; 04-08-2017 at 11:38 PM..
 5 months ago '16        #258
TheProdigy 1 heat pts
space
space
space
$1,685 | Props total: 3200 3200
 Truwop said:
I'm from the trenches. sh*t aint bout nothing you feel me. Thats not in a basement nor is it dirty

n*ggas wanna create their own narratives for whatever reason idk
Is Balmain your favorite brand? Because I remember that amazing red Balmain jacket that you bought, same one that meek mill had.

My fav brands are Burberry and Armani
 5 months ago '16        #259
Cisco49 
space
avatar space
space
$991 | Props total: 2692 2692
@Illogic slapped fools with no mercy

[video - click to view]

Illogic gave props
 
 5 months ago '09        #260
Toss 
space
space
space
$6,905 | Props total: 1234 1234
why app yall use to post sh*t from your iphone
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Roselyn Sánchez Milf
53 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Image(s) inside Portia Jenkins
50 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Rap dvds use to be like
134 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside Woman in Kevin Hart Video Found
116 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside iOS 11
75 comments
24 hours ago
@tech
most viewed right now
 15
Rat infestation
86 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Marvel vs Capcom silently dropped today
76 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 13
Sep 18 - Where do Chicago guns come from? | REPORT
84 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy