1,512
 

Super Smash Brothers Ultimate: Official Thread #SwitchGang


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 months ago '16        #101
GreenLandLex 33 heat pts33
space
avatar space
space
$1,568 | Props total: 6439 6439
I’m still waiting on my shipment
[pic - click to view]

+1   

 2 months ago '15        #102
Lito Guapalot 29 heat pts29
space
avatar space
space
$4,201 | Props total: 11455 11455
Inkling kinda nice I fu*k with them
+2   

 2 months ago '12        #103
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
how y’all unlocking characters bruh? because they patched that sh*t and i’m not tryna sit here and get them one by one

 2 months ago '12        #104
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
 Detroitsmash said
Yeah just go to vs, 1 stock match unlock character, close game fully and restart it over and over to quickly unlock.
they patched that sh*t i shouldnít have downloaded the update

 2 months ago '07        #105
Ledgend X 8 heat pts
space
space
space
$918 | Props total: 1263 1263
 GreenLandLex said
Iím still waiting on my shipment
[pic - click to view]

at work waiting for that Amazon prime picture notification
+1   

 2 months ago '12        #106
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
yo i’m trash asf lmao i’m in classic mode with link on the last level, and i can’t even damage this n*gga

edit: had to hit his tail lol


Last edited by GucciBoy347; 12-07-2018 at 01:29 PM..

 2 months ago '17        #107
SPdaGOAT 15 heat pts15
space
avatar space
space
$12,069 | Props total: 25618 25618
 Lito Guapalot said
Inkling kinda nice I fu*k with them
Her and King K Rool the two best new additions, HM to Isabella
+1   

 2 months ago '15        #108
Lito Guapalot 29 heat pts29
space
avatar space
space
$4,201 | Props total: 11455 11455
 SPdaGOAT said
Her and King K Rool the two best new additions, HM to Isabella
Can't wait to try Rool. I'm trash af right now tho. Trying to unlock Bowser and he beat my a*s 5 times already
+1   

 2 months ago '12        #109
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
 Lito Guapalot said
Can't wait to try Rool. I'm trash af right now tho. Trying to unlock Bowser and he beat my a*s 5 times already
beat it with link. thatís who they gave me when i beat classic mode
+1   

 2 months ago '06        #110
TreZ 4 heat pts
space
space
space
$10,180 | Props total: 3604 3604
How do I unlock ryu and ken?

 2 months ago '18        #111
Detroitsmash 
space
space
space
$26 | Props total: 27 27
 TreZ said
How do I unlock ryu and ken?
I got em in vs yesterday

 2 months ago '17        #112
Pretty Tone 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,884 | Props total: 19757 19757
Cant wait to get home

 2 months ago '18        #113
Detroitsmash 
space
space
space
$26 | Props total: 27 27
 GucciBoy347 said
they patched that sh*t i shouldnít have downloaded the update
That sh*t still working for me and I'm on the latest update

I'm prolly gonna just do classic and wol for the rest since I have ryu now. Grinding is long but rewarding

 2 months ago '18        #114
Detroitsmash 
space
space
space
$26 | Props total: 27 27
 Lito Guapalot said
Can't wait to try Rool. I'm trash af right now tho. Trying to unlock Bowser and he beat my a*s 5 times already
Wait until you face crazy AND MASTER HAND TOGETHER
+1   

 2 months ago '06        #115
TreZ 4 heat pts
space
space
space
$10,180 | Props total: 3604 3604
 Detroitsmash said
I got em in vs yesterday
How?

 2 months ago '15        #116
Lito Guapalot 29 heat pts29
space
avatar space
space
$4,201 | Props total: 11455 11455
 GucciBoy347 said
beat it with link. thatís who they gave me when i beat classic mode
I unlocked Young Link before work this morning so I will use him since I know how he works. That damn ground pound smh

 2 months ago '15        #117
Lito Guapalot 29 heat pts29
space
avatar space
space
$4,201 | Props total: 11455 11455
 TreZ said
How?
You just play the game and every couple minutes or whatever you get a chance to unlock somebody. Noticed from jump that its randomized who you f*ght

 2 months ago '07        #118
link04 97 heat pts97 OP
space
avatar space
space
$14,584 | Props total: 6034 6034
 LocdUpProd said
No n*gga put our BX name
Im home now and i will fix

 2 months ago '07        #119
link04 97 heat pts97 OP
space
avatar space
space
$14,584 | Props total: 6034 6034
I unlocked Ness and Sonic at work.

And honestly, my coworker unlocked Ness

Muhfucca whooped me in a 1v1 with Link

So, they gave him winner's rights.

sh*t was cool because we thought it was me, but my dumbass was watching him do it on my sh*t
+3   

 2 months ago '15        #120
Ruger707 25 heat pts25
space
avatar space
space
$1,714 | Props total: 2603 2603
Fools about to get they wig split tonite

 2 months ago '12        #121
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
 Detroitsmash said
That sh*t still working for me and I'm on the latest update

I'm prolly gonna just do classic and wol for the rest since I have ryu now. Grinding is long but rewarding
i canít get it to work iíve been grinding in classic and world of light

 Lito Guapalot said
I unlocked Young Link before work this morning so I will use him since I know how he works. That damn ground pound smh
iíve been trying to get young link all day to no avail
+1   

 2 months ago '12        #122
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,898 | Props total: 1572 1572
so i got a few dubs online but i ain’t ready to play none of you n*ggas i’m fu*king trash. i ain’t played since brawl
+2   

 2 months ago '15        #123
Lito Guapalot 29 heat pts29
space
avatar space
space
$4,201 | Props total: 11455 11455
 GucciBoy347 said
i canít get it to work iíve been grinding in classic and world of light



iíve been trying to get young link all day to no avail
Keep at it man and have faith. You'll get him eventually. I'm praying for you lol
+2   

 2 months ago '05        #124
Double M Set 6 heat pts
space
avatar space
space
$7,773 | Props total: 4394 4394
I Literally Brought A Switch...Zelda, Mario Odyssey, & Smash Bros Ultimate Today
+12   

 2 months ago '11        #125
Gamemusic 
space
avatar space
space
$2,170 | Props total: 1646 1646
 Double M Set said
I Literally Brought A Switch...Zelda, Mario Odyssey, & Smash Bros Ultimate Today
Welcome to the power circle.
+4   

Home      
  



 
 





most viewed right now
+82online now  15
Image(s) inside Ku'ualoha
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+70online now  13
Image(s) inside Lil thick Maryland joint 30 mins away I might gotta shoot that shot ya..
304 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  12
Image(s) inside Jan 22 - No Marcus Garvey day but there is a MLK day?
152 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+176online now  7
Video inside 6 Money Traps to avoid in your 30s.
112 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
+96online now  6
#NATION: Jesenia Echeverria
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+78online now  6
YOOO IMAN SHUMPERT had THR*ESOME wit his WIFE & P0RN STAR & got P0RNSTAR PREGN..
164 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
+52online now  5
Image(s) inside 🇩🇴 miss Hernandez
23 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  5
Image(s) inside Smash or pass? American Disability Act Edition
88 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy