4,736
 

Switch Lite September 20


ADVERTISEMENT
 
2
most viewed right now
+36  126
119 comments @sports
3
most viewed right now
+104  102
273 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section games
  
 3 months ago '17        #1
3619 page views
98 comments


SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
$19,392   Props total: 41338 41338
Switch Lite September 20
 

 

Also announced a special edition console celebrating Pokemon Sword and Shield


Probably copping that sword and shield one and replacing my current legit switch with that one.

Some big changes tho.
+6   



best
worst
98 comments
 

 3 months ago '13        #2
batmanwithprep  207 heat pts207
space
avatar space
space
$10,860   Props total: 14304 14304
Same day as Link's Awakening too. $100 cheaper with a better battery life, but smaller and can't play on the tv and can't play every game. This is gonna replace the 3DS.

Keeping my day one Switch for now.


Last edited by batmanwithprep; 07-10-2019 at 07:23 AM..
+16   

 3 months ago '04        #3
dblock187s  31 heat pts31
space
space
space
$12,231   Props total: 3716 3716
so a switch that cant switch?
+29   

 3 months ago '17        #4
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
space
avatar space
space
$19,392   Props total: 41338 41338
 dblock187s said
so a switch that cant switch?
At least it comes with a dpad
+4   

 3 months ago '04        #5
W24x55  70 heat pts70
space
avatar space
space
$14,287   Props total: 21500 21500
To be honest my Switch rarely leaves it's dock. Never been a huge mobile gamer.

I'm ready for the Switch Pro announcement
+18   

 3 months ago '04        #6
quintosis03  4 heat pts4
space
avatar space
space
$4,348   Props total: 1394 1394
 SPdaGOAT said
At least it comes with a dpad
They need a dpad joycon asap
+5   

 3 months ago '12        #7
AlBooBoo  19 heat pts19
space
avatar space
space
$50,529   Props total: 78730 78730
 dblock187s said
so a switch that cant switch?
I came in to say this


I mean it ain’t for me but I know the kids will
Be begging they parents for this sht. Especially cuz it drops when that new pokeman game comes out
+9   

 3 months ago '17        #8
one2remember2  7 heat pts7
space
avatar space
space
$2,064   Props total: 4786 4786
copped just so i dont have to ask my baby booboo to use his switch to play warframe

 3 months ago '16        #9
DizAznLuvPho  38 heat pts38
space
avatar space
space
$1,105   Props total: 4208 4208
I'm glad this came out. Now I can buy the switch. I was scared they were coming out with a new system. Getting that new pokemon baby
+1   

 3 months ago '04        #10
cold_young_thug  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
$11,659   Props total: 5879 5879
Damn i hoped they wouldnt do this dumb sh*t. The switch is already portable. this isnt even 25% smaller like wtf. You removed all the motion features. only good part is the legit dpad and better battery life, but it doesnt outweigh getting a dwarfed system for $100 less.

Why they didnt go for a "pro" model blows my fu*kin mind. Noone was asking for something more portable, we were asking for something stronger. a premium model. This is crap.
+7   

 3 months ago '11        #11
LetMeBeGreat  58 heat pts58
space
avatar space
space
$1,231   Props total: 751 751
Me and my son keeping ours

Wonder when the real upgrade will be coming
+3   

 3 months ago '17        #12
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
space
avatar space
space
$19,392   Props total: 41338 41338
 cold_young_thug said
Damn i hoped they wouldnt do this dumb sh*t. The switch is already portable. this isnt even 25% smaller like wtf. You removed all the motion features. only good part is the legit dpad and better battery life, but it doesnt outweigh getting a dwarfed system for $100 less.

Why they didnt go for a "pro" model blows my fu*kin mind. Noone was asking for something more portable, we were asking for something stronger. a premium model. This is crap.
The pro is still coming, just had a delay because of some manufacturing issue

 3 months ago '10        #13
KJHARDY  87 heat pts87
space
avatar space
space
$26,721   Props total: 19614 19614
Holding a Switch in handheld mode is so uncomfortable though.
+3   

 3 months ago '17        #14
1Oh  9 heat pts9
space
avatar space
space
$4,261   Props total: 22117 22117
I like the Dpad, but I prefer the versatility of the OG version.
+5   

 3 months ago '04        #15
erickonasis  27 heat pts27
space
avatar space
space
$33,957   Props total: 40730 40730
 W24x55 said
To be honest my Switch rarely leaves it's dock. Never been a huge mobile gamer.

I'm ready for the Switch Pro announcement
Mine is just the opposite...Didnt even hook the dock up
+4   

 3 months ago '17        #16
Hakeem  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,054   Props total: 6236 6236

Fucouttahere
+1   

 3 months ago '17        #17
Hakeem  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,054   Props total: 6236 6236
 dblock187s said
so a switch that cant switch?
+1   

 3 months ago '04        #18
1000bluntz 
space
avatar space
space
$20,415   Props total: 23347 23347
Seems almost entirely pointless. I still need a Switch but might as well wait on the rumored pro version at this point.
+1   

 3 months ago '17        #19
Hakeem  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,054   Props total: 6236 6236
Transition gaming

+1   

 3 months ago '12        #20
GucciBoy347  39 heat pts39
space
avatar space
space
$11,217   Props total: 1973 1973
yeahh i wanted a pro model. no one asked for this nintendo lmao holding a switch in portable mode definitely gets uncomfortable fairy quickly. i know since that's usually how i play.

if yall havnt already, yall should hop on the wave of cfw
we damn near end game already
+1   

 3 months ago '06        #21
servesurite  49 heat pts49
space
avatar space
space
$10,039   Props total: 2631 2631
5.5 inch screen? n*gga my phone bigger than that.

foh
+1   

 3 months ago '16        #22
Quinn  8 heat pts8
space
space
space
$2,140   Props total: 3141 3141
i got a modded switch, that is collecting dust....

easy pass, but that pokemon edition one look fire tho
-1   

 3 months ago '07        #23
r.burgundy  16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,414   Props total: 10209 10209
 cold_young_thug said
Damn i hoped they wouldnt do this dumb sh*t. The switch is already portable. this isnt even 25% smaller like wtf. You removed all the motion features. only good part is the legit dpad and better battery life, but it doesnt outweigh getting a dwarfed system for $100 less.

Why they didnt go for a "pro" model blows my fu*kin mind. Noone was asking for something more portable, we were asking for something stronger. a premium model. This is crap.
I don't know of any game that even uses the motion besides just dance

 3 months ago '07        #24
KeepinItTrill  46 heat pts46
space
avatar space
space
$58,268   Props total: 31642 31642
 one2remember2 said
copped just so i dont have to ask my baby booboo to use his switch to play warframe
why not take his and give him the light one so you can connect yours to the tv

 3 months ago '15        #25
Lito Guapalot  40 heat pts40
space
avatar space
space
$5,580   Props total: 16722 16722
 W24x55 said
To be honest my Switch rarely leaves it's dock. Never been a huge mobile gamer.

I'm ready for the Switch Pro announcement
I stay playing on handheld mode cuz I got so used to playing on the Wii u screen and being able to watch TV at the same time lol. But the pro is a must tho.

Copping that then modding my OG switch
+4   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+52online now  34
Still the greatest kill in cinema history
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+51online now  30
Video inside Oct 21 - Fox News Asks Wrong Random Guy A Question (video)
31 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+109online now  27
Image(s) inside Oct 21 - Black Wallstreet Trending - 1921 Tulsa Massacre
200 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+23online now  18
Los Angeles Lakers vs Clippers: Opening Night on TNT
118 comments
1 day ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy