2,573
 

Some Retros In the Stash


 
1
most viewed right now
  77
154 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section gear
  
 3 weeks ago '17        #1
1861 page views
23 comments


434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
Some Retros In the Stash
 

 
image
image
image
image
image


image
image
image
image
image


Both brand new never worn. Menís 10.5
Anybody interested hit the pm
+2   



best
worst
23 comments
 

 2 weeks ago '15        #2
Minkscobar!  87 heat pts87
space
avatar space
space
$5,906 | Props total: 14970 14970
this n*gga think he gonna be able to sell those 15's



Jordan couldnt even do that.
+26   

 2 weeks ago '13        #3
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 Minkscobar! said
this n*gga think he gonna be able to sell those 15's



Jordan couldnt even do that.

... I'd take em off his hands for the right price tho
+2   

 2 weeks ago '13        #4
najm1994 
space
avatar space
space
$528 | Props total: 754 754
 Minkscobar! said
this n*gga think he gonna be able to sell those 15's



Jordan couldnt even do that.
+1   

 2 weeks ago '13        #5
North!!!  456 heat pts456
space
avatar space
space
$63,364 | Props total: 60501 60501
They gonna fall apart

If/when you start wearing them
-2   

 2 weeks ago '16        #6
P Glizzy 
space
avatar space
space
$1,789 | Props total: 8392 8392
How much you want for em?

 1 week ago '14        #7
King Maximus  5 heat pts5
space
avatar space
space
$2,661 | Props total: 4986 4986
Wtf were they thinking with the XV’s

Looks like something the Bud Light Knight would rock
+3   

 7 days ago '17        #8
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
 P Glizzy said
How much you want for em?
$200 for the grey
Accepting offers on the space shoes

 7 days ago '17        #9
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
 HawgNDaGame said

... I'd take em off his hands for the right price tho
Which pair plair

 7 days ago '13        #10
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 434ta3 said
Which pair plair
the XVs
-1   

 7 days ago '17        #11
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
 HawgNDaGame said
the XVs
Send me a offer. Whatís the right price to you

 7 days ago '13        #12
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 434ta3 said
Send me a offer. Whatís the right price to you
I just bought the Obsidian pair from my brother for $75 this morning. They're brand new so I'm good now plair.

 6 days ago '17        #13
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
 HawgNDaGame said
I just bought the Obsidian pair from my brother for $75 this morning. They're brand new so I'm good now plair.
n*gga pump fakin. You wearing b- grade replicas LOLOL $75 for some brand new Jordans??? Boy take them Blake Griffin's off.
Even if the 15s are ugly I damn show ain't pay under $175 for em

 6 days ago '16        #14
P Glizzy 
space
avatar space
space
$1,789 | Props total: 8392 8392
 434ta3 said
n*gga pump fakin. You wearing b- grade replicas LOLOL $75 for some brand new Jordans??? Boy take them Blake Griffin's off.
Even if the 15s are ugly I damn show ain't pay under $175 for em
Yeah I was thinking about like $80 for 'em too.

 6 days ago '13        #15
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 434ta3 said
n*gga pump fakin. You wearing b- grade replicas LOLOL $75 for some brand new Jordans??? Boy take them Blake Griffin's off.
Even if the 15s are ugly I damn show ain't pay under $175 for em
Reps? Blake Griffin's? n*gga please XVs ain't sh*t and if you paid anywhere near $175 for em you a damn fool... but then again they are still in your "stash" for a reason

 6 days ago '17        #16
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$814 | Props total: 1926 1926
 HawgNDaGame said
Reps? Blake Griffin's? n*gga please XVs ain't sh*t and if you paid anywhere near $175 for em you a damn fool... but then again they are still in your "stash" for a reason
They in my stash cause I bought them for me to wear. The retail on AUTHENTIC Jís are $190 so explain yourself d*ckhead

The same n*gga that just said he kopped some Obsidians for $75 tellin me Iím a damn fool

 6 days ago '17        #17
BLACK FIST  1 heat pts1
space
avatar space
space
$6,485 | Props total: 25020 25020
10.5? that my shoe size too
+1   

 6 days ago '14        #18
Yosado  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,842 | Props total: 12099 12099
Always Wanted Them Grey 8's. Im A 14 Tho

 6 days ago '13        #19
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 434ta3 said
They in my stash cause I bought them for me to wear. The retail on AUTHENTIC Jís are $190 so explain yourself d*ckhead

The same n*gga that just said he kopped some Obsidians for $75 tellin me Iím a damn fool
You seem upset boy. My blood brother sold me his ds pair for $75. Wtf is so hard to understand about that? Acting like n*ggas don't know about retail Js. Foh n*gga like you dropping some knowledge

 5 days ago '15        #20
Minkscobar!  87 heat pts87
space
avatar space
space
$5,906 | Props total: 14970 14970
 HawgNDaGame said
You seem upset boy. My blood brother sold me his ds pair for $75. Wtf is so hard to understand about that? Acting like n*ggas don't know about retail Js. Foh n*gga like you dropping some knowledge
Your blood brother selling you shoes.. that n*gga must be broke as fu*k.. I give my brother Ralph Lauren Polo for free because I wont wear that sh*t...

 5 days ago '13        #21
HawgNDaGame 
space
avatar space
space
$6,499 | Props total: 27944 27944
 Minkscobar! said
Your blood brother selling you shoes.. that n*gga must be broke as fu*k.. I give my brother Ralph Lauren Polo for free because I wont wear that sh*t...
yeah he's broke... he's a 20 year-old college student

 5 days ago '04        #22
kenoe212004  28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,751 | Props total: 6970 6970
 Minkscobar! said
this n*gga think he gonna be able to sell those 15's



Jordan couldnt even do that.
This sh*t was funny as fu*k bruh!
+1   

 4 days ago '15        #23
Minkscobar!  87 heat pts87
space
avatar space
space
$5,906 | Props total: 14970 14970
 HawgNDaGame said
yeah he's broke... he's a 20 year-old college student
News to me, everybody on Boxden is a millionaire!
+1   

 4 days ago '19        #24
jordanair45  2 heat pts2
space
avatar space
space
$411 | Props total: 1129 1129
sh*t, if anyone needs some sz. 11's, I'm selling a ton of retros I have and never wore, I can provide you with the original receipt too.....

Chicago 13's, trophy room 16's, space jams, some currys (lol), forgot what else I have...


haven't had the chance to clean them up and put them on ebay yet



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+76online now  20
Itís messed up how true this is
44 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  15
Sep 18 - Police Shutdown an Illegal IPTV Service With 50 Million Subscribers
113 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  11
Sep 18 - Adult film star Jessica Jaymes is dead at the age of 43
120 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  7
Video inside TMZ: 6IX9INE Admits To Robbing & Pistol Whipping J Prince's Homies @ G-..
205 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register Follow BX @ Twitter search BX privacy