3,737
 

Slime Language 2 = Album of the year 🔥🔥🔥🐍🐍🐍



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
Top 10 most propped recently  2 months ago '19        #51
FrivolousSports 
Props total: 70549 70 K  Slaps total: 14410 14 K
Atlanta rappers washed up this sh*t has no hype

+1   

 2 months ago '04        #52
xbossxplayax 
Props total: 11436 11 K  Slaps total: 2680 2 K
Tf is this pile of basura...

At least back in the day u could save a song or two outta cd
+4   

 2 months ago '16        #53
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 zone3cp said
n*ggas said they didnít like the album but yet they here.


Like real weirdos and u canít tell me these n*ggas in real life.
youre really taking it personal that other people dont like your celebrity crush.

you should be happy since that means you get to ride the d*ck all by yourself.

-1   

 2 months ago '04        #54
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Anomic said
Buddy has a whole youtube channel


Begging for donations....n*gga talking cash with me. Imagine that.

Like bruh donít need to hit me. Itís always these lame a*s n*ggas who ainít out doing sh*t.


Clown a*s MF begging for donations put hood on aloha and all of a sudden becomes an alpha.








 2 months ago '04        #55
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Sire said
youre really taking it personal that other people dont like your celebrity crush.

you should be happy since that means you get to ride the d*ck all by yourself.

Nah bi*ch u d*ckriding some weirdo who broke who some anime weirdo.


Like bruh you canít even talk to me anymore. Like look at u.

Obviously yíall both lames. I mean look at your manís here.






 2 months ago '04        #56
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Young Defiant said
Dressed like the BROKEST n*gga on the block!
Who you fooling? The bitxhes?

Iím broke but u beg for donations online like bruh this the problem with u online fuccin lames.

bi*ch a*s wigga dont contact me no more. You getting me out of character.

You exposed u bi*ch a*s broke f*g**t.



-2   

 2 months ago '04        #57
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Sire said
youre really taking it personal that other people dont like your celebrity crush.

you should be happy since that means you get to ride the d*ck all by yourself.

Suck a d*ck...U just a lame bruh
-1   

 2 months ago '16        #58
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 xbossxplayax said
Tf is this pile of basura...

At least back in the day u could save a song or two outta cd
honestly...back in the day...the wack/skippable tracks were the EXCEPTION. you could single them out apart from the majority of the album which was good.

nowadays? sheeeit. youd be lucky to find a track that you WOULDNT skip.

the real problem is that there isnt much financial incentive to wait and put out a quality album filled with only your best music anymore. because it prolly wont influence the stream count one way or the other. that sh*t is determined by clout/buzz/controversy/tik tok challenges/etc now.

so now people just flood the market with as much content as possible simply to get a higher total amount of streams. so songs that would be left on the cutting room floor back in the day...you might as well just release it since its only about just building up your raw totals anyway.

 2 months ago '16        #59
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 zone3cp said
Nah bi*ch u d*ckriding some weirdo who broke who some anime weirdo.


Like bruh you canít even talk to me anymore. Like look at u.

Obviously yíall both lames. I mean look at your manís here.





you got so personally triggered that you went and put in the effort to stalk someones social media OUTSIDE of the message board...screenshot it...then come back and post it?

all because they dont like the same wack music you do?

and WE are the lame ones?

-1   

 2 months ago '21        #60
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3063 3 K  Slaps total: 8836 8 K
 zone3cp said
I’m broke but u beg for donations online like bruh this the problem with u online fuccin lames.

bi*ch a*s wigga dont contact me no more. You getting me out of character.

You exposed u bi*ch a*s broke f*g**t.



You not gone answer my question huh??????


I'm soo hurt, I didn't know telling you fu*k you pay me offended you.


that's the issue, get your money up, not your funny up.
Me>You


Last edited by Young Defiant; 04-16-2021 at 10:57 AM..
-1   

 2 months ago '21        #61
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3063 3 K  Slaps total: 8836 8 K
 Young Defiant said
You not gone answer my question huh??????


I'm soo hurt, I didn't know telling you fu*k you pay me offended you.


Last edited by Young Defiant; 04-16-2021 at 10:58 AM..
-1   

 2 months ago '04        #62
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Young Defiant said
You not gone answer my question huh??????


I'm soo hurt, I didn't know telling you fu*k you pay me offended you.
Nah we always find you weirdos....Foh

You a broke anime lame n*gga
+3   

 2 months ago '16        #63
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 Young Defiant said
You not gone answer my question huh??????


I'm soo hurt, I didn't know telling you fu*k you pay me offended you.

that dude really went and stalked you like a scorned side bi*ch tryna expose a n*gga who wont leave his girl.

who the fu*k goes and screenshots another mans social media over a message board debate?

this is young thugs fanbase?


 2 months ago '04        #64
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
 Sire said
you got so personally triggered that you went and put in the effort to stalk someones social media OUTSIDE of the message board...screenshot it...then come back and post it?

all because they dont like the same wack music you do?

and WE are the lame ones?

bi*ch yeah you talk u got more cash money and hoes yeah,

Iím this same n*gga offline fu*king goofy.


You scram too f*g**t.

 2 months ago '04        #65
zone3cp 
Props total: 122317 122 K  Slaps total: 13299 13 K
Lame n*ggas gotta start getting their cards pulled on here more.

This sh*t sickening at this point.

 2 months ago '13        #66
Commission 
Props total: 92176 92 K  Slaps total: 15554 15 K
 92baby said
Nah they nice tho very move im bout to go roll this pressure


I need this after a sh*tty week
Big scarr dropped a tape today
+1   

 2 months ago '19        #67
Blat 
Props total: 431 431  Slaps total: 65 65
 Bigg_Slime said
That n*gga Unfoonk dope




Love thug to deaf,but I would take a Thug & Gunna album over this. Solid album overall. Thug really on some goat sh*t right now.

 2 months ago '16        #68
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 zone3cp said
bi*ch yeah you talk u got more cash money and hoes yeah,

Iím this same n*gga offline fu*king goofy.


You scram too f*g**t.

seriously how old are you?

was your father around?



Top 10 most slapped recently  2 months ago '17        #69
PackerTrelli3  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 72584 72 K  Slaps total: 19487 19 K
Too repetitive to listen to a whole album of this. Maybe like 3-4 songs

But I don’t see how people can listen to a whole album of songs that you can’t tell the difference from each song.

If u play me 3 seconds of 10 songs and I can’t tell u the title, that’s not good. But of course I can see why the new generation enjoys it. We in a different time now. Microwave music.


That diamonds dancin is nice. But like I said, I’d keep a couple tracks to workout too.....other than that, it’s just “look at wrist aye look at my bi*ch aye look at my fit aye look at my drip aye” type music



I’m 34 years old.
+8   

 2 months ago '21        #70
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3063 3 K  Slaps total: 8836 8 K
 Sire said
that dude really went and stalked you like a scorned side bi*ch tryna expose a n*gga who wont leave his girl.

who the fu*k goes and screenshots another mans social media over a message board debate?

this is young thugs fanbase?

Lmaoooooo idk bro, these dudes just weird like that on here
I'm too much for em!
What I say just be hitting different to them because it's the truth!!!!!

 2 months ago '13        #71
Commission 
Props total: 92176 92 K  Slaps total: 15554 15 K
@ log off goof


 2 months ago '17        #72
Lite  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 47246 47 K  Slaps total: 7327 7 K
Trash... fast food rappers.. i dont see how yall can stomach this sh*t
+6   

 2 months ago '15        #73
crazedhabesha 
Props total: 816 816  Slaps total: 181 181
People overhyping on first listen?? Lmao Where is Gotit. Shocked he wasn't on this, he's the best and it aint even close imho

 2 months ago '16        #74
Sire  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16498 16 K  Slaps total: 1265 1 K
 PackerTrelli3 said
If u play me 3 seconds of 10 songs and I canít tell u the title, thatís not good. But of course I can see why the new generation enjoys it. We in a different time now. Microwave music.
grown folk talk.

you be skimming through an album nowadays and every song got the same exact beat drop.

like damn this n*gga got 6 remixes on here.

+6   

 2 months ago '21        #75
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3063 3 K  Slaps total: 8836 8 K
 zone3cp said
Suck a d*ck...U just a lame bruh
Nah you just ride d*ck

It's okay tho man, all people are accepted here.
-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  151
Jun 19 - Mother shot dead in front of her 2 kids in Rochester, NY
48 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
online now  63
Why can't these Chicago rappers let Tooka rest?
72 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  41
Drake working overtime
42 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
online now  23
Video inside No-Go Zones - Worldís Toughest Places | Seven Mile Road, Detroit, USA |..
23 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy